سیستم‌عامل یکپارچه‌ وان‌پلاس و اوپو احتمالاً نیمه‌ی دوم ۲۰۲۲ منتشر می‌شود

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بر‌ اساس شایعه‌ای جدید، انتظار می‌رود سیستم‌عامل یکپارچه‌‌شده‌ی اوپو و وان‌پلاس نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی عرضه شود.
تبلیغات

وان‌پلاس پاییز سال گذشته توسعه‌ی سیستم‌عامل یکپارچه‌شده‌ی OxygenOS خود و ColorOS اوپو را اعلام کرد. این روند یکسان‌سازی آغاز شده اما هنوز به پایان نرسیده است. بدین ترتیب خانواده‌ی وان‌پلاس ۹ سیستم‌عامل OxygenOS 12 را با کد اصلی ColorOS و مبتنی‌بر اندروید ۱۲، به‌عنوان یک به‌روزرسانی دردسرساز دریافت کردند و نه یک سیستم‌عامل یکپارچه. به‌ همین دلیل، در شایعات اخیر اشاره شده که مدل جهانی وان‌پلاس ۱۰ پرو با OxygenOS 12 عرضه خواهد شد.

اما سیستم‌عامل یکپارچه‌ی اوپو و وان‌پلاس سرانجام چه زمانی از راه خواهد رسید؟ طبق شایعه‌ای جدید، انتشار سیستم‌عامل یکپارچه‌‌ی این دو شرکت تا نیمه‌ی دوم سال میلادی جاری به تعویق افتاده است. این درحالی است که اولین پرچم‌دار وان‌پلاس نیز در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، ظاهراً سیستم‌عامل یکپارچه‌ی اوپو و وان‌پلاس بر‌ پایه‌ی اندروید ۱۳ توسعه داده خواهد شد، بنابراین انتظار می‌رود در نیمه‌ی دوم سال جاری در‌ دسترس قرار گیرد. گفته شده که این سیستم‌عامل فعلاً در مرحله‌ی توسعه‌ی اولیه است و امیدواریم مراحل توسعه‌ی آن به‌خوبی پیش رود تا وقتی نسخه‌ی نهایی آن منتشر شد، جانشین شایسته‌ای برای OxygenOS باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات