تصاویر مفهومی وان پلاس ۱۰ اولترا مشخصات این گوشی را نشان می‌دهد

یک‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر مفهومی جدید و باکیفیت وان پلاس ۱۰ اولترا که بر‌ اساس پتنت ثبت شده‌ی این محصول طراحی شده است، منتشر شد.
تبلیغات

اولین تصاویر از طراحی احتمالی گوشی وان‌پلاس ۱۰ اولترا اخیراً در‌ دسترس قرار گرفت و یک دید کلی از این محصول به ما ارائه کرد. اکنون طراحی جرمین اسمیت با همکاری LetsGoDigital، رندرهای مفهومی وان‌پلاس ۱۰ اولترا را بر‌ اساس طرح‌های گواهی ثبت اختراع این محصول و مشخصات شایعه‌‌شده‌ی آن طراحی و منتشر کرده است.

به گزارش لتس‌گودیجیتال، نمای جلویی وان‌پلاس ۱۰ اولترا شبیه وان‌پلاس ۱۰ پرو است. در‌ واقع گوشه‌های صفحه‌نمایش این محصول گرد بوده و لبه‌های باریکی دارد. دوربین سلفی این دستگاه در پانچ‌هول گوشه‌ی سمت‌چپ بالای نمایشگر تعبیه شده است. دکمه‌های تنظیم حجم صدا نیز در لبه‌ی سمت چپ گوشی قرار داده شده، درحالی‌که لبه‌ی سمت راست میزبان دکمه‌ی پاور و دکمه‌ی مخصوص تنظیم حالت بی‌صدای وان‌پلاس است.

پنل پشتی وان‌پلاس ۱۰ اولترا میزبان ناحیه‌ی مستطیل‌شکلی است که تا لبه‌ی کناری دستگاه امتداد یافته است که از این نظر شبیه وان‌پلاس ۱۰ پرو است. بااین‌حال، تنظیمات دوربین این دستگاه تغییرات درخورتوجهی خواهد داشت. این گوشی احتمالاً از یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی عریض و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض بهره خواهد برد. انتظار می‌رود وان‌پلاس ۱۰ اولترا با MariSilicon X NUP که ماه دسامبر توسط شرکت مادر وان‌پلاس یعنی اوپو معرفی شد، عرضه شود. انتظار داریم عبارتی مثل Powered by MariSilicon روی ناحیه‌ی دوربین پشتی این گوشی درج شود؛ عبارتی که در رندر اخیر اوپو Find X5 نیز دیده می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار برای وان‌پلاس ۱۰ اولترا می‌تواند به دوربین تله‌فوتو آن اشاره کرد که احتمالاً شبیه دوربین تله‌فوتو وان‌پلاس ۱۰ پرو خواهد بود و قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳٫۳ برابری یا بیشتر را ارائه خواهد داد.

رندر وان پلاس ۱۰ اولترا
رندر وان پلاس ۱۰ اولترا
وان پلاس ۱۰ اولترا

وان‌پلاس ۱۰ اولترا احتمالاً به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز خواهد بود و حتی در برخی گزارش‌ها اعلام شده این دستگاه از اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس، بهره خواهد برد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول نیز OxygenOS 12 خواهد بود؛ رابط کاربری اختصاصی وان‌پلاس که پایگاه کد آن به‌تازگی با ColorOS 12 اوپو ادغام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات