فهرست اولیه شیائومی برای گوشی‌های سازگار با MIUI 13 منتشر شد

یک‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی نام ۱۹ گوشی را که نسخه‌ی MIUI 13 بر پایه‌ی اندروید ۱۲ را در سطح جهانی دریافت خواهند کرد، فهرست کرد. این به‌روزرسانی احتمالاً از سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ دردسترس قرار می‌گیرد.
تبلیغات

شیائومی چند روز پیش رابط کاربری MIUI 13 را همراه‌ با سری شیائومی ۱۲ در چین معرفی کرد. این شرکت برنامه‌ی زمان‌بندی اولیه‌ی انتشار رابط کاربری مذکور را در بازار چین دردسترس قرار داد و اکنون جزئیات انتشار MIUI 13 را برای اولین گروه ارائه کرده است.

به‌ گزارش notebookcheck، شیائومی قصد دارد MIUI 13 را برای ۱۹ دستگاه در خارج از چین‌ منتشر کند. براساس گزار‌ش‌ها، این ۱۹ گوشی نسخه‌ی MIUI 13 را بر پایه‌ی اندروید ۱۲ دریافت خواهند کرد. بد نیست بدانید که MIUI مستقل از نسخه‌های اندروید عمل می‌کند؛ این یعنی برخی از گوشی‌های در گروه دوم و سوم، نسخه‌ی MIUI بر پایه‌ی اندروید ۱۱ را خواهند داشت. MIUI 13 برای کاربران جهانی گوشی‌های شیائومی نیز احتمالاً از سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ دردسترس خواهد بود. فهرست مذکور، این گوشی‌ها را شامل می‌شود:

در نگاه اول اینکه نام برخی از گوشی‌ها در فهرست قرار ندارد، قابل‌توجه است. برای مثال پوکو F3 در این فهرست دیده نمی‌شود که دلیلی واضح برای آن وجود دارد. گوشی مذکور در هند با نام می ۱۱ ایکس (Mi 11X) فروخته می‌شود که در این‌جا فهرست شده است. بنابراین دارندگان پوکو F3 هیچ نگرانی‌ای در این مورد نخواهند داشت.

گوشی‌هایی مانند سری Mi 10T Pro، Mi 10T، Mi 10 همگی مدل‌های قدیمی‌تر هستند و به‌همین‌دلیل، شیائومی آن‌ها در اولویت قرار نداده است. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها به‌روزرسانی MIUI 13 را در سطح جهانی به‌عنوان بخشی از دومین گروه از عرضه دریافت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات