شیائومی به‌روزرسانی MIUI 13 بتا را برای اولین دسته از دستگاه‌های خود در چین منتشر کرد

چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی سرانجام نخستین نسخه‌ی بتا MIUI 13 را برای اولین دسته از گوشی‌های هوشمند خود در چین منتشر کرد.
تبلیغات

شیائومی اخیرا جدیدترین سیستم‌عامل مبتنی‌بر اندروید ۱۲ خود، یعنی MIUI 13 را برای گوشی‌های هوشمندش معرفی کرده است. گوشی‌های پرچم‌دار سری شیائومی ۱۲ که به‌تازگی معرفی شد‌اند، به‌طور پیش‌فرض با جدیدترین نسخه‌ی MIUI روانه‌ی بازار خواهند شد و این شرکت جدول زمانی عرضه‌ی این رابط کاربری را برای سایر گوشی‌های خود به‌اشتراک گذاشته است.

به‌گزارش گیزموچاینا، اکنون آزمایش‌کنندکان داخلی بتا با دستگاه‌هایی که در مرحله‌ی اول انتشار برنامه‌ریزی شد‌ه‌اند، آخرین به‌روزسانی بتا MIUI 13 را دریافت خواهند کرد. توجه کنید که این نسخه به‌طور آزمایشی منتشر شده است و نسخه‌ی پایدار آن ماه آینده در‌دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به‌روزرسانی بتا MIUI 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ با شماره‌ی نسخه‌ی ۲۱٫۱۲٫۲۷ منتشر شده است. این نسخه از رابط کاربری شیائومی از نظر عملکرد، بهینه‌سازی و حریم خصوصی آن درمقایسه‌با نسخه‌ی پیشین ارتقا داده شده است.

گوشی‌های واجدشرایط دریافت اولین نسخه‌ی بتا MIUI 13 در چین عبارت‌اند از: ردمی K40 Game Enhanced Edition، میکس ۴، شیائومی سیوی، ردمی K40، شیائومی 10s، شیائومی پد ۵ پرو 5G، شیائومی پرد ۵ پرو، می پد ۵، Mi 11 Youth Edition، می ۱۱ اولترا، می ۱۱ پرو، شیائومی ۱۱، ردمی نوت ۱۰ پرو، می K3 10، ردمی K30i پرو 5G، ردمی K30 5G، ردمی K30، ردمی ۱۰ پرو، می ۱۰، می ۱۰ اکستریم ادیشن، K30 اکستریم ادیشن، K30s اکستریم ادیشن، شیاومی 10X پرو، شیائومی Note 11 5G، نوت ۱۰، نوت ۹ پرو، نوت ۹، ردمی نوت ۹ و شیائومی CC9 پرو.

در‌ادامه، خلاصه‌ی تغییرات رسمی اعمال‌شده در به‌روزرسانی بتا MIUI 13 را مرور خواهیم کرد:

  • اضافه‌شدن برخی عملکردهای می‌مجیک با پشتیبانی از اتصال گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها برای جریان‌ یکپارچه‌ی محتوای بین دستگاه‌ها
  • اضافه‌شدن حافظت از تأیید چهره و عملکردهای واترمارک حریم خصوصی
  • اضافه‌شدن حافظت از کلاه‌برداری الکتریکی با لینک کامل برای ایمن‌شدن از کلاه‌برداری‌های مخابراتی
  • اضافه‌شدن فونت سیستمی جدید به‌ نام MiSans که ازنظر برخی واضح‌تر و خواندن آن راحت‌تر است
  • اضافه‌شدن تصویر زمینه‌ی زنده‌ی کریستال‌های علمی زیبا که زیبایی علم را در زیر میکروسکوپ نشان می‌دهد
  • دستیار هوشمند شخصی قابل‌تنظیم Xiao Ai
  • تجربه‌ی کاربری سریع‌تر و پایدارتر و بهینه‌تر

عرضه‌ی نسخه‌ی پایدار MIUI 13 از ماه آینده آغاز خواهد شد و این به‌رورزرسانی در مرحله‌ی اولی برای دستگاه‌هایی مثل می پد ۵ پرو، می ۵ پرو 5G، می ۱۱ اولترا، می ۱۱ پرو، شیائومی ۱۱ و می پد در‌دسترس قرار خواهد گرفت. گفتنی است شیائومی به‌زودی جدول زمانی دستگاه‌هایی را منتشر خواهد کرد که این به‌روزرسانی را در مرحله‌ی دوم و سوم دریافت خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات