اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4 به چند دستگاه جدید سامسونگ می‌رسد

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اندروید ۱۲ را با رابط کاربری One UI 4 برای دستگاه‌های بیشتری منتشر می‌کند.
تبلیغات

مدت‌ها قبل از اینکه اندروید ۱۲ در ماه اکتبر به نسخه‌ی پایدار دست پیدا کند، می‌دانستیم که بسیاری از دستگاه‌های گلکسی سامسونگ این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد؛ اما جدول زمان دقیقی دراختیار نداشتیم. غول کره‌ای این هفته دروازه‌های نرم‌افزاری خود را باز و به‌روزرسانی‌های اندروید ۱۲ را با رابط کاربری One UI 4 منتشر کرده است.

به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، ابتدا خانواده‌ی گلکسی S21 و جدیدترین گوشی‌های هوشمند تاشو وارد میدان شدند و به‌روزرسانی‌های موجود را دریافت کردند و سپس سری‌های گلکسی S20 و نوت ۲۰ و S10 به صف شدند.

سامسونگ امروز انتشار به‌روزرسانی پایدار One UI 4 خود را برای گلکسی زد فلیپ و زد فلیپ 5G آغاز کرد. این یعنی کل خانواده‌ی Z Flip رسما از آخرین نسخه‌ی اندروید استفاده می‌کنند. این به‌روزرسانی در‌حال‌حاضر برای کاربران کشورهای سوئیس و ایتالیا منتشر شده است و در چند روز آینده باید در کشورهای بیشتری منتشر شود.

اکنون نیز نوبت به تبلت‌ها رسیده است. جدیدترین و بهترین مدل‌ تبلت‌های سامسونگ، یعنی گلکسی تب S7 و S7 پلاس، هر دو One UI 4 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند. البته این به‌روزرسانی در‌حال‌حاضر فقط به اروپا و کشورهای اتریش، بالتیک، بلغارستان، چک، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، شمال اروپا، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، جنوب شرقی اروپا، اسپانیا، سوئیس و بریتانیا محدود می‌شود.

اگر دقت کنید، متوجه می‌شوید که کشورهای زیادی در فهرست قرار دارند و این موضوع حتی برای سامسونگ نیز بی‌سابقه است. این غول فناوری عموما به‌روزرسانی‌های جدید را ابتدا در یک یا تعدادی کمی از کشورها منتشر می‌کند و سپس با گذشت زمان به‌آرامی آن‌ها را به کشورهای بیشتری می‌رساند؛ اما گویی این بار متفاوت است و سامسونگ قصد دارد هدیه‌ی سال نوِ کاربران خود را در قالب One UI 4 اهدا کند.

طبق معمول، احتمالا انتشار به‌روزرسانی‌ها مرحله‌ای انجام می‌شود؛ اما اگر گلکسی تب S7 یا S7 پلاس دارید که آن را از یکی از کشورهای یادشده خریده‌اید، اکنون زمان آن است که به تنظیمات گوشی ‌خود و بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات