MIUI 13 Pad شیائومی برای تبلت‌ها معرفی شد

دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
MIUI 13 Pad، رابط کاربری مخصوص تبلت‌های شیائومی برای تجربه‌های چندوظیفه‌ای، معرفی شد. این رابط کاربری هم‌اکنون از سه‌هزار برنامه پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، شیائومی رسما بخش جدیدی از MIUI 13 را با‌ نام MIUI 13 Pad برای تبلت‌ها معرفی کرده است. MIUI 13 Pad با هدف بهتر جلوه‌دادن برخی از برنامه‌ها در صفحه‌نمایش بزرگ‌تر طراحی و بهینه‌سازی شده است.

روز گذشته، مدیر‌عامل شیائومی، لی جون، تیزری منتشر کرد که چندوظیفگی بسیار مفید MIUI 13 Pad را نشان داد که به حداقل دو برنامه اجازه می‌دهد هم‌زمان مشاهده شود. افزون‌براین، MIUI 13 Pad سه‌هزار برنامه‌ی برتر را نیز برای صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر تطبیق داده است تا حتی یک اینچ فضای نمایشگر هم هدر نرود.

MIUI 13 Pad شیائومی

بهینه‌سازی و ویژگی‌های دیگر نیز به‌احتمال زیاد وجود دارد؛ اما برای مشاهده‌ی آن‌ها باید تا فردا صبر کنیم. برای افرادی که اطلاع ندارند، شیائومی رویداد بزرگی در پایان سال میلادی برنامه‌ریزی کرده است که انتظار می‌رود در آن، تعدادی از محصولات جدید ازجمله گوشی هوشمند شیائومی ۱۲، ساعت هوشمند S1 و MIUI 13 به‌همراه MIUI 13 Pad معرفی شوند.

رونمایی MIUI 13 Pad زمانی انجام شده است که تولید‌کننده‌های گوشی‌های هوشمند بیش‌ازپیش بر بهبود پوسته‌ی اندروید خود برای انطباق بهتر با صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر تمرکز می‌کنند. دلیل این اقدام را می‌توان شیوع همه‌گیری کرونا عنوان کرد که به‌دلیل افزایش تأکید بر فرهنگ کار در خانه و یادگیری آنلاین باعث افزایش فروش تبلت‌ها شده است.

درباره‌ی MIUI 13 باید بگوییم که تعدادی ویژگی جدید را به‌همراه خواهد داشت؛ اما حفظ حریم خصوصی در اولویت قرار دارد. با‌این‌حال، چند تغییر ازجمله ویجت‌های کاملا بازطراحی‌شده برای برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات