MIUI 13 بیشتر روی روان بودن و ثبات سیستم متمرکز است

دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
MIUI 13 نسخه‌ی بزرگ بعدی رابط کاربری اختصاصی شیائومی برای گوشی‌های هوشمند این شرکت خواهد بود و به‌نظر می‌رسد بیشتر روی روان‌ بودن و پایداری متمرکز خواهد بود.
تبلیغات

شیائومی ۱۲ احتمالا اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری MIUI 13 روانه‌ی بازار می‌شود. مدیر اجرایی شیائومی قبلا اعلام کرده بود که از MIUI 13 استفاده می‌کند، اکنون چین‌ها تعدادی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید نسخه‌ی جدید رابط کاربری‌شان درمقایسه‌با MIUI 12.5 را منتشر کرده‌اند.

به گزارش گیزموچاینا، شیائومی اعلام کرده است که نسخه‌ی بعدی رابط کاربری اختصاصی این شرکت بیشتر روی روان‌ بودن و پایداری سیستم تمرکز خواهد داشت. در واقع MIUI 13 نسبت به نسخه‌ی قبلی بین ۱۵ تا ۵۰ درصد روان‌تر عمل خواهد کرد.

miui 13

سرعت باز شدن اپلیکیشن‌ها در MIUI 13 افزایش می‌یابد و نرخ افت فریم نیز کاهشی ۹۰ درصدی تجربه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های MIUI 13 می‌توان به قابلیت Focus Computing 2.0 و حافظه‌ی اتمی آن اشاره کرد که باعث افزایش سرعت نوشتن و خواندن اطلاعات خواهد شد.

لی جون مدیرعامل شیائومی، یک نظرسنجی در ویبو به اشتراک گذاشته که در آن از کاربران درخواست کرده است ویژگی‌های موردنظر خود را برای اضافه شدن به MIUI 13 اعلام کنند. درخواست بیشتر کاربرانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، افزایش روان بودن کارکرد کلی رابط کاربری بود.

به‌نظر می‌رسد شیائومی از مدتی قبل روی پایداری MIUI 13 تمرکز کرده و به‌همین دلیل، چنین گزینه‌هایی در نظرسنجی لی جون فهرست شده است. MIUI 13 بر پایه‌ی اندروید ۱۲ توسعه داده می‌شود و احتمالا به‌عنوان رابط کاربری پیش‌فرض گوشی‌های مورد انتظار شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شیائومی فهرست اولین گوشی‌های هوشمندی را منتشر کرد که به‌روزرسانی MIUI 13 را دریافت خواهند کرد. اولین دسته از گوشی‌های شیائومی که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد شامل شیائومی ۱۱، شیائومی ۱۱ اولترا، ردمی K40 پرو، ردمی K40 پروپلاس و شیائومی ۱۱ مدل Youth Edition هستند. شیائومی همچنین درحال تست MIUI 13 روی گوشی هوشمند ردمی نوت ۸ است؛ بدین‌ترتیب احتمالا گوشی محبوبی که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، به‌روزرسانی جدید MIUI را دریافت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات