انتشار به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition برای سه گوشی دیگر شیائومی

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های هوشمند پوکو F3 GT و می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت می‌کنند.
تبلیغات

شیائومی انتشار به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را برای سه دستگاه دیگر آغاز کرده است. اولین مدل پوکو F3 GT است که در پایان جولای ۲۰۲۱ عرضه ش و مدل‌های دوم و سوم به‌ترتیب می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو هستند که نوامبر ۲۰۱۹ اولین‌بار در بازار حضور پیدا کردند.

به‌گزارش گیزموچاینا، پوکو F3 GT درواقع نسخه‌ی جدید Redmi K40 Gaming است. ازآنجاکه این گوشی چینی به‌تازگی آخرین نسخه‌ی MIUI را در چین دریافت کرده، بدیهی است که نسخه‌ی هندی تغییریافته نیز این به‌روزرسانی را دریافت کند. همچنین، می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو اساسا گوشی‌های مشابهی هستند و تنها تفاوت آن‌ها در لنز دوربینشان است؛ ازاین‌رو، بیلد مشترک MIUI را اجرا و به‌روزرسانی جدید را باهم دریافت می‌کنند. ناگفته نماند این دو گوشی در چین با نام‌های Mi CC9 Pro و Mi CC9 Pro Premium Edition شناخته می‌شوند.

نکته‌ی مهم دیگر اینکه در‌حال‌حاضر، تنها نوع اندونزیایی دو گوشی یادشده به نسخه‌ی جدید MIUI دسترسی دارند. جدیدترین به‌روزرسانی سیستم برای این موبایل‌های شیائومی با این شماره بیلد‌ها ارائه می‌شوند:

POCO F3 GT

  • هند – V12.5.7.0.RKJINXM

می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو

  • اندونزی – V12.5.4.0.RFDIDXM

ناگفته نماند مانند هر به‌روزرسانی نرم‌افزاری دیگری، این نسخه نیز به‌صورت دسته‌ای عرضه می‌شود؛ بنابراین، دردسترس قرارگرفتن آن برای همه‌ی کاربران ممکن است مدتی طول بکشد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات