اندروید 12 مشکلاتی در گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 ایجاد کرده است

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بعد از انتشار نسخه‌ی پایدار اندروید 12 برای گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در برخی از کشور‌ها، تعدادی از کاربران مشکلاتی درباره‌ی نصب این سیستم‌عامل گزارش کرده‌اند.
تبلیغات

نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰)، سامسونگ آخرین نسخه‌ی بتای رابط کاربری One UI 4.0 را برای گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 منتشر کرد؛ اما بعد از انتشار‌ نسخه‌ی پایدار اندروید 12 در ۱۶ آذر ۱۴۰۰ برای این دو گوشی در برخی کشورها، با گزارش‌های برخی از کاربران مبنی‌بر مشکلاتی بعد از نصب این نسخه مواجه شد.

galaxy-z-fold-3-recovery

به‌گزارش phonearena، کاربران زیادی پس از به‌روزرسانی گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 خود به OneUI 4.0 با مشکلات مختلفی مواجه شده‌اند. بیشترِ این گزارش‌ها به کره‌جنوبی محدود می‌شود؛ اما کاربرانی از کشورهای دیگر نیز تحت‌تأثیر این مشکلات قرار گرفته‌اند.

بریک‌شدن یا رفتن به حالت ریکاوری مهم‌ترین مشکلات و سوسوزدن نمایشگر، حالت تاریک، عملکرد کُند و کارنکردن قابلیت Dual Messenger با برخی از برنامه‌ها نیز از دیگر مشکلات ایجادشده بعد از نصب نسخه‌ی پایدار اندروید 12 روی این دو گوشی گزارش شده‌ است.

بریک‌‌شدن گوشی، آن را از حالت کارکرد عادی خارج می‌کند و باعث می‌شود گوشی واکنشی به ورودی‌ها نشان ندهد و روشن نشود. قابلیت Dual Messenger نیز امکان ایجاد‌کردن دو حساب از برنامه‌های پیام‌رسان‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند. با گذشت زمان، گزار‌ش‌های مربوط به مشکلات کاربران این دو گوشی بعد از نصب اندروید 12 بیشتر می‌شوند. دراین‌میان، برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند از گوشی‌های خود اسکرین‌شات بگیرند یا از برنامه‌هایی مانند نتفلیکس یا یوتیوب استفاده کنند و از ناپدید‌شدن برخی از تصاویر گالری خبر داده‌اند.

نمایشگر برخی از گوشی‌های زد فولد 3 نیز روی نرخ نوسازی ۶۰ هرتز گیر کرده‌ است. به‌گفته‌ی منابعی در کره‌جنوبی، سامسونگ قصد دارد تا زمان برطرف‌کردن تمام این مشکلات، انتشار اندروید 12 را برای گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 فعلا متوقف کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات