۹ گوشی‌ شیائومی در آستانه‌ی دریافت MIUI 13 هستند

یک‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تعدادی از گوشی‌های شیائومی احتمالا به‌زودی MIUI 13 را دریافت خواهند کرد. مدل این گوشی‌ها از کد منبع MIUI 13 فاش شده است.
تبلیغات

مدیرعامل شیائومی «لی جون» وعده داده بود که نسخه‌ی بعدی رابط کاربری این شرکت تا پیش از پایان سال جاری میلادی از راه خواهد رسید اما از لیست گوشی‌های واجد شرایط دریافت این نسخه و تاریخ انتشار آن سخنی به میان نیاورد. به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، اخیرا توسعه‌دهنده‌ای فهرستی از گوشی‌هایی را منتشر کرده است که احتمالا به‌زودی MIUI 13 را دریافت می‌کنند.

فهرست لو رفته از گوشی هایی که MIUI 13 را به زودی دریافت می کنند

این لیست از کدمنبع MIUI 13 استخراج شده است و نسخه‌ی پایدار MIUI 13 به‌زودی و به‌احتمال فراوان در دسترس مدل‌هایی چون شیائومی میکس ۴، می ۱۱ پرو، می ۱۱ اولترا، می ۱۱ لایت 5G، می 10S، ردمی K40، ردمی K40 پرو و ردمی K40 پرو پلاس قرار خواهد گرفت.

احتمال می‌رود سایر مدل‌ها که احتمالا در آینده‌ای نزدیک نامشان مشخص می‌شود، در سال ۲۰۲۲ این نسخه از رابط کاربری شیائومی را دریافت کنند اما براساس روال چندساله‌ی شیائومی در انتشار به‌روزرسانی‌ها، این نسخه در بدو انتشار برای همه‌ی گوشی‌ها مبتنی بر اندروید ۱۲ نخواهند بود و نسخه‌های مبتنی بر اندروید ۱۲ احتمالا در سال بعد منتشر خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات