مایکروسافت از ایموجی‌های 3D در ویندوز ۱۱ صرف نظر کرد

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت برخلاف وعده‌ای که در مورد ایموجی‌های سه‌بعدی برای ویندوز ۱۱ داده بود، در جدیدترین بیلد این پلتفرم در کانال توسعه‌دهنده‌ از ایموجی‌های دوبعدی استفاده کرده است.
تبلیغات

مایکروسافت چند ماه پیش وعده داده بود ایموجی‌های سرویس‌های ویندوز، آفیس، مایکروسافت تیمز و سایر محصولات زیرمجموعه مایکروسافت ۳۶۵ با طراحی‌های جدید سه‌بعدی جایگزین خواهند شد؛ اما این غول نرم‌افزار در جدیدترین بیلد ویندوز ۱۱ در کانال توسعه‌دهنده به همان ایموجی‌های قدیمی دوبعدی برگشته است.

ظاهر این ایموجی‌ها با آنچه مایکروسافت در ماه جولای وعده داده بود و همین‌طور از آنچه در توییتهای اخیری که در اکانت‌های رسمی ویندوز منتشر شد، بسیار متفاوت است. به گزارش Verge، این‌طور به نظر می‌رسد که این شرکت نظر خود را در مورد استفاده از ایموجی‌های سه‌بعدی در ویندوز ۱۱ عوض کرده است.

ایموجی سه بعدی

برندون لوبلانک، مدیر برنامه‌ی واحد اینسایدر تیم ویندوز، با اشاره به اینکه «برای ویندوز ۱۱ از نسخه دوبعدی [ایموجی‌ها] استفاده می‌کنیم» اضافه کرد که مایکروسافت در توییت‌های اخیر خود از طرح‌های اشتباهی برای ایموجی استفاده کرده بود.

توییت ویندوز

هنوز مشخص نیست چرا مایکروسافت برخلاف وعده‌هایش، از طرح سه‌بعدی برای ایموجی‌های ویندوز ۱۱ صرف نظر کرده؛ اما احتمالا به این خاطر است که طرح دوبعدی جلوه بهتری در اکثر اپلیکیشن‌ها دارد. طرح سه‌بعدی در نمایشگرهایی با رزولوشن‌های مختلف، متفاوت به نظر می‌رسد؛ به همین خاطر این احتمال وجود دارد که مایکروسافت برای ارائه یکدست‌تر ایموجی‌های ویندوز ۱۱ برای تمام کاربران، تصمیم گرفته است از نسخه دوبعدی استفاده کند.

البته هنوز انتظار می‌رود ایموجی‌های سه‌بعدی در محصولات دیگر مایکروسافت از جمله مایکروسافت تیمز ظاهر شوند. مجموعه سه‌بعدی ایموجی‌های مایکروسافت همچنین شامل بازگشت ایموجی گیره کاغذ نوستالژیک این شرکت است که جایگزین ایموجی گیره کاغذ فعلی شده. مایکروسافت فعلاً در حال آزمایش این ایموجی در کانال توسعه‌دهنده است و به‌زودی آن را در دسترس تمام کاربران قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات