سامسونگ به‌تدریج پشتیبانی از گلکسی نوت 9 را کنار خواهد گذاشت

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی‌ امنیتی گلکسی نوت ۹ که به‌صورت ماهانه منتشر می‌‌شد، به‌احتمال زیاد حداقل تا سال آینده به‌صورت دوره‌ی سه‌ماهه ادامه خواهد داشت.
تبلیغات

اگر هنوز دارنده‌ی گلکسی نوت ۹ سامسونگ هستید، یک خبر خوب و یک خبر بد داریم. خبر خوب این است که هنوز می‌توانید به‌روزرسانی امنیتی دریافت کنید و خبر بد؛ صفحه‌ی به‌روزرسانی‌ امنیتی سامسونگ که از طریق 9to5Google ارائه شده است، نشان می‌دهد که از این به بعد به‌روزرسانی‌ امنیتی در دوره‌ی سه‌ماهه منتشر خواهد شد و دیگر به‌صورت ماهانه نخواهد بود.

بدون شک تغییر در ارائهی بهروزرسانی تعجب‌آور نیست؛ زیرا گلکسی نوت ۹ در آگوست ۲۰۱۸ (مرداد ۱۳۹۷) معرفی شد و ۳۶ ماه بهروزرسانی منظم امنیتی بهصورت ماهانه دریافت کرده است. بهاحتمال زیاد بهروزرسانیامنیتی حداقل تا سال آینده بهصورت دورهی سهماهه ادامه خواهد داشت.

دارندگان گلکسی نوت ۹ که بهدنبال ارتقا هستند میتوانند گلکسی زد فولد ۳ را که اخیراً عرضه شده است، انتخاب کنند. با تصمیم سامسونگ مبنی بر معرفی نکردن سری گلکسی نوت در سال ۲۰۲۱، گلکسی زد فولد ۳ با صفحهنمایش تاشوی بزرگ و پشتیبانی از S Pen میتواند جایگزین آن باشد؛ اما در بازار ایران قیمت بسیار بالایی دارد. اگر به دنبال گزینههای عالی دیگری از سامسونگ و شرکتهای مختلف هستید، میتوانید راهنمای خرید بهترین گوشیهای موبایل بازار ایران (شهریور ۱۴۰۰) را در بازههای قیمتی مختلف مشاهده کنید

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی پایان یافتن پشتیبانی گلکسی نوت ۹ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات