ویندوز 365 با قیمت پایه ماهانه ۲۰ دلار در دسترس قرار گرفت

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
ویندوز ۳۶۵ به صورت رسمی در اختیار کاربران تجاری و سازمان‌ها قرار گرفت. حداقل هزینه این سرویس ۲۰ دلار در ماه است.
تبلیغات

ویندوز ۳۶۵ سرویس جدید مایکروسافت است که در حال حاضر به کاربران تجاری اجازه می‌دهد به ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ در هرمکانی از طریق خدمات ابری مایکروسافت دسترسی داشته باشد. این سرویس به صورت رسمی شروع به کار کرده است و کاربران می‌توانند از طریق مرورگر، تبلت، مک و اندروید از آن استفاده کنند. قیمت پایه این سرویس برای پردازنده تک هسته‌ای، ۲ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ماهانه ۲۰ دلار است.

قیمت پایه ویندوز 365

به گزارش windowscentral، این سرویس در حال حاضر فقط در دسترس کاربران تجاری و مشتریان سازمانی در دسترس است و کاربران عادی در حال حاضر به نمی‌توانند به‌راحتی از این سرویس استفاده کنند. تمام نرم‌افزارهای مجموعه آفیس روی این سرویس به صورت پیش‌فرض نصب شده‌اند و کاربران به محض ورود به ویندوز ۳۶۵ بدون نیاز به نصب می‌توانند از آن‌‎ها استفاده کنند. در بالاترین سطح سخت افزار، کاربران به پردازنده ۸هسته‌ای، ۳۲ گیگابایت رم و ۵۱۲

گیگابایت حافظه داخلی دسترسی دارند که قیمت این سرویس ماهانه ۱۶۲ دلار است. البته مایکروسافت اجازه می‌دهد تا کاربران طبق نیاز خود سخت افزار ویندوز ۳۶۵ را انتخاب کنند.

نظر شما در مورد سرویس ویندوز ۳۶۵ چیست؟ آیا اگر این سرویس با قیمت مناسبی در اختیار کاربران عادی قرار بگیرد از آن استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات