انتشار به‌روزرسانی اندروید 11 برای پوکو X3 آغاز شد

شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق تازه‌ترین اخبار، انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای پوکو X3 آغاز شده است و انتظار می‌رود این گوشی به‌روزرسانی MIUI 12.5 را در هفته‌های آینده دریافت کند.
تبلیغات

پوکو X3 در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ (شهریور ۱۳۹۹) با MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۰ در هند معرفی شد. گوشی مذکور هنوز به‌روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت نکرده؛ اما شیائومی اندروید ۱۱ را برای آن عرضه کرده است.

پوکو X3 هند با پوکو X3 NF3 که در بازار‌های دیگر فروخته می‌شود، متفاوت است. در اوایل ماه مارس ۲۰۲۱ به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای پوکو X3 NFC منتشر شد؛ یعنی نسخه‌ی هندی تقریباً پنج ماه بعد به‌روزرسانی مشابه را دریافت کرده است.

به گزارش Gizmochina، به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای پوکو X3 در هند با شماره ساخت V12.0.2.0.RJGINXM و عنوان «بتا پایدار یا Stable Beta» ارائه شده است و انتشار برای بخش‌ها‌ی مختلف ممکن است مدتی طول بکشد.

با این تفاسیر، انتظار می‌رود پوکو X3 در هفته‌های آینده به‌روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت کند و در آینده به MIUI 13 و اندروید ۱۲ نیز به‌روز شود.

پوکو X3 یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند خوش‌قیمتی است که به بازار عرضه شد و پس از آن، پوکو X3‌ پرو در اوایل سال ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) معرفی شد. گوشی مذکور قیمت بیشتری دارد؛ اما قدرتمندتر است. برخلاف مدل معمولی، مدل پرو با اندروید ۱۱ عرضه شد و  اخیراً MIUI 12.5 را دریافت کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات