نصب ویندوز 11 روی وان پلاس 6 تی و اجرای کرایسس و هیتمن 4

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
یک یوتیوبر ویدیویی از اجرای بازی‌های کرایسس و هیتمن ۴ روی وان پلاس 6 تی منتشر کرده که به لطف قابلیت‌های ویندوز ۱۱ ممکن شده است.
تبلیغات

از زمان انتشار کرایسس برای پی‌سی در سال ۲۰۰۷، این بازی تا سال‌های متمادی به‌عنوان ابزاری برای بنچمارک گرفتن از رایانه‌های شخصی مورد استفاده قرار می‌گرفت و به خاطر گرافیک پیشرفته، بسیاری از سیستم‌ها را به زانو درمی‌آورد. در آن زمان کسی فکر نمی‌کرد صنعت موبایل به جایگاهی برسد که روزی کاربران شاهد اجرای این بازی روی گوشی هوشمند باشند.

حالا یک یوتیوبر ویدیویی از وان پلاس 6 تی در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که اجرای کرایسس را با این گوشی سال ۲۰۱۸ نشان می‌دهد.  بازی از طریق ویندوز ۱۱ روی گوشی اجرا می‌شود؛ اما به خاطر پایین آوردن Visual fidelity تجربه چندان خوشایندی به نمایش نمی‌گذارد و با افت نرخ فریم در بسیاری از قسمت‌ها مواجه می‌شود.

البته این تنها بازی اجراشده روی وان پلاس 6 تی توسط یوتیوبر مذکور نیست و او ویدیویی از اجرای هیتمن ۴ و چند بازی دیگر پی‌سی نیز به اشتراک گذاشته است. تمام این بازی‌ها به لطف قابلیت پشتیبانی ویندوز ۱۱ از پردازنده‌های آرم  با موفقیت روی وان پلاس 6 تی اجرا شده‌اند؛ اما اجرای برخی از عناوین خاص مثل اسکایریم روی این گوشی هوشمند موفقیت‌آمیز نبوده است.

مقاله‌های مرتبط:

شاید اجرا شدن بازی‌های پی‌سی روی دستگاه‌های موبایل فعلا دور از دسترس به نظر برسد؛ اما همین ویدیوها نشان‌دهنده رشد چشمگیر تکنولوژی موبایل طی سال‌های اخیر هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات