جزئیاتی از بیلد اولیه MIUI 13 فاش شد

سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
براساس تازه‌ترین اخبار، شیائومی کار روی توسعه رابط کاربری MIUI 12 را به‌پایان رسانده و در حال کار روی اولین بیلد MIUI 13 است.
تبلیغات

در‌مقایسه‌با سایر شرکت‌های فعال در حوزه تولید گوشی‌های موبایل، شیائومی تنها شرکتی به‌شمار می‌آید که بیلد بتای هفتگی از پوسته اندروید اختصاصی‌اش منتشر می‌کند. به‌همین‌دلیل، عموما حدس مشخصات و امکانات نسخه‌های جدید MIUI و دستگاه‌های جدید این شرکت کار چندان سختی نخواهد بود.

درحالی‌که گفته می‌شود رابط کاربری جدید شیائومی برای موبایل با نام MIUI 13 تا اواخر مرداد یا اوایل شهریور امسال معرفی خواهد شد، اخبار جدیدی درباره نخستین بیلد این سیستم عامل به‌گوش می‌رسد. براساس یافته‌های منتشر‌شده در کانال تلگرام Xiaomiui، آخرین بیلد MIUI 12 با شماره 21.7.5 امروز، ۶ جولای، منتشر می‌شود و شیائومی فردا، ۷ جولای، نیز بیلد دیگری با شماره 21.7.6 منتشر خواهد کرد که به احتمال زیاد اولین بیلد از MIUI 13 خواهد بود.

براساس اطلاعات قبلی، شیائومی از ۷ تا ۱۶ جولای بتای باز تمام بیلدهای MIUI را به حالت تعلیق درآورده است و Xiaomiui این را دلیل دیگری برای مطرح‌کردن چنین احتمالی برمی‌شمارد.

علاوه‌بر‌این، پیش‌تر وبلاگ‌نویسی در ویبو با نام کاربری Bald Panda ادعا کرده بود که شیائومی مرداد یا شهریور امسال محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد که نام MIUI 13 هم در بین آن‌ها به‌چشم می‌خورد. به‌نظر می‌رسد درصورت صحت شایعات مذکور، در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از MIUI 13 منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات