اپلیکیشن «Chat» تیمز، پیام‌رسان پیش‌فرض از پیش نصب شده روی ویندوز ۱۱ خواهد بود

پنج‌شنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
با معرفی اپلیکیشن «Chat» که به‌طور پیش‌فرض در ویندوز ۱۱ نصب شده است، مایکروسافت تیمز حالا بخش اصلی ویندوز ۱۱ به حساب می‌آید.
تبلیغات

در جریان معرفی ویندوز ۱۱ در رویداد مایکروسافت که ۳ تیر برگزار شد،‌ تغییرات و قابلیت‌های جدید و هیجان‌انگیزی را در این سیستم عامل جدید شاهد بودیم. یکی از این قابلیت‌های جدید، اپلیکیشنی به نام «چت» (Chat) است که به‌صورت از پیش نصب شده در ویندوز ۱۱ وجود دارد و به گفته مایکروسافت، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با دوستان، اعضای خانواده و همکاران از طریق مایکروسافت تیمز در تماس باشند.

این اپلیکیشن جدید بر پایه نسخه مایکروسافت تیمز  (Microsoft Teams) مخصوص مصرف‌کننده توسعه یافته و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت و مستقیما از بخش نوار ابزار ویندوز، با دوستان و همکاران خود متن، تصاویر و اسناد به اشتراک بگذارند و حتی از همین بخش، تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: ویندوز ۱۱؛ هر آنچه از نسل بعدی سیستم عامل مایکروسافت می‌دانیم

مایکروسافت می‌گوید چون تیمز از قابلیت کراس پلتفرم پشتیبانی می‌کند، با اپلیکیشن Chat می‌توانید با هر کسی، در هرجایی و در هر پلتفرمی از جمله پی سی، اندروید یا آیفون در تماس باشید.

ویندوز 11 Chat

رابط کاربری Chat شامل دکمه Meet Now در قسمت بالای اپلیکیشن است که به کاربر اجازه می‌دهد تماس ویدیویی برقرار کرده و حتی افرادی را که حساب مایکروسافت ندارند، به این تماس دعوت کند. این اپلیکیشن همچنین از قابلیت ارسال پیامک به اندروید و آیفون پشتیبانی می‌کند.

از آنجایی که اسکایپ که تاکنون به‌صورت پیام‌رسان پیش‌فرض ویندوز به حساب می‌آمد، دیگر در ویندوز ۱۱ به‌صورت از پیش نصب نشده وجود ندارد، به نظر می‌رسد قرار است با Chat جایگزین شود . قابلیت Meet Now در ویندوز ۱۰ نیز با اپلیکیشن Chat جایگزین شده و حالا به‌طور پیش‌فرض در نواز ابزار پین شده است.

نظر شما کاربر زومیت درمورد حضور مایکروسافت تیمز به عنوان پیش‌فرض در نوار ابزار ویندوز ۱۱ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات