سامسونگ انتشار مهم‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری سری گلکسی S21 را آغاز کرد

چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
آخرین آپدیت منتشرشده برای سری گلکسی اس ۲۱، مهم‌ترین مشکلات نرم‌افزاری از زمان عرضه‌ را برطرف می‌کند و اکنون کاربران این سری در ایالات متحده می‌توانند آن‌ را دریافت کنند.
تبلیغات

به گزارش Sammobile، سری گلکسی اس ۲۱ اخیرا یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را دریافت کرده است. یکی از مشکلاتی که بسیاری از دارندگان گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا با آن روبه‌رو شده بودند، تأخیر یا همان لگ دوربین و گرم شدن گوشی بود که با این آپدیت برطرف می‌شود. این به‌روزرسانی فعلاً فقط در ایالات متحده ارائه شده است.

شماره‌ی ساخت به‌روزرسانی مذکور G99xUSQU4AUF5 است و طبق گفته‌ی سامسونگ، در این آپدیت حالت پرتره دوربین برای پرچم‌داران بهینه شده و تأخیر یا لگ دوربین که هنگام بزرگ‌نمایی ایجاد می‌شود، برطرف شده است. افزون‌ بر این امکان اسکن کد QR به برنامه گالری داخلی اضافه شده و ویژگی‌ جلوه‌های تماس ویدئویی بهبود یافته است. سامسونگ می‌گوید پس از نصب به‌روزرسانی دیگر نباید بیش‌ازحد دستگاه گرم شود؛ پس در مجموع این به‌روزرسانی بسیار مهم است و به‌محض انتشار باید آن را نصب کنید.

از دیگر موارد موجود در آخرین آپدیت گلکسی اس ۲۱، می‌توان به وصله‌ی امنیتی اشاره کرد که مربوط به ماه ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد و تیر ۱۴۰۰) است. برای دریافت این به‌روزرسانی می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات، به‌روزرسانی نرم‌افزار و سپس ضربه‌ زدن روی نسخه‌ی مذکور، آن را روی گوشی خود نصب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات