شایعه: تعداد نصب HarmonyOS هواوی در یک هفته از ۱۰ میلیون عبور کرد

پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق تازه‌ترین اخبار، هارمونی او اس تاکنون روی بیش از ۱۰ میلیون دستگاه نصب شده است و پیش‌بینی می‌شود تعداد نصب این سیستم‌ عامل روی گوشی‌های هوشمند از مرز ۲۰۰ میلیون عبور کند.
تبلیغات

به نقل از Gizmochina، هواوی در اوایل ماه جاری از آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل اختصاصی خود، هارمونی او اس ۲ رونمایی کرد و اکنون به نظر می‌رسد فقط در یک هفته تعداد محصولاتی که به سیستم‌عامل جدید ارتقا یافته‌اند از ۱۰ میلیون دستگاه گذشته است.

با عرضه‌ی سیستم‌عامل هارمونی، غول فناوری چینی نام تعدادی از مدل‌های گوشی هوشمند و سایر محصولاتش که به هارمونی اواس ارتقا پیدا می‌کنند منتشر کرد. به گزارش QQ، ابتدا به این موضوع اشاره شد که هواوی موفق شده است تعداد نصب سیستم‌عامل جدید را روی دستگاه‌های مختلف به بیش از ۱۰ میلیون واحد برساند و حالا ظاهراً کارکنان هواوی به‌صورت رسمی این اخبار را تأیید کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌ منتشرشده، تخمین زده‌ شده است که حدود ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند هواوی در سراسر جهان در جریان ارتقا به هارمونی او اس قرار گرفته‌اند. افزون‌ بر این، بیشتر مدل‌ها واجد شرایط ارتقا به HarmonyOS هستند که در چین با نام HongMengOS نیز شناخته می‌شوند. با این تفاسیر انتظار می‌رود که با واجد شرایط بودن مدل‌های بیشتر برای دریافت هارمونی اواس، تعداد نصب سیستم‌عامل مذکور بیشتر از این تعداد شود.

 هواوی HarmonyOS را در قالب پلتفرمی یکپارچه برای پشتیبانی از چند نوع دستگاه ارائه کرده است؛ یعنی سیستم‌ عامل هارمونی به محصولات هوشمند دیگر از جمله اینترنت اشیا و لوازم خانگی هوشمند راه خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات