به‌روزرسانی گلکسی A52 با هدف بهبود عملکرد دوربین و تماس تصویری منتشر شد

شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی نسخه‌ی 4G و 5G گلکسی A52 با هدف بهبود عملکرد دوربین و افکت تماس تصویری، در اروپا منتشر شده است و به‌زودی در سایر مناطق در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

سامسونگ در حال انتشار پچ امنیتی می ۲۰۲۱ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰) برای بسیاری از دستگاه‌های گلکسی است. به گزارش Sammobile، آخرین به‌روزرسانی امنیتی برای دو گوشی پرچم‌دار میان‌رده، یعنی نسخه‌ی 4G و 5G گلکسی ای ۵۲ منتشر شده است که به ترتیب با شماره‌ی فرم‌ور A525xXXU2AUE1 و A526BXXU2AUE1 ارائه شده‌اند.

 تغییرات به‌روزرسانی گلکسی A52 4G و گوشی گلکسی A52 5G شامل بهبود و پایداری قابلیت Quick Share، بهبود عملکرد صفحه‌‌ لمسی، بهبود عملکرد دوربین و افزایش کیفیت تماس ویدئویی است؛ البته برخی از این تغییرات مربوط به آپدیت قبل نیز بود.

یکی از تغییرات چشمگیر این به‌روزرسانی، اضافه‌ شدن افکت تماس تصویری است که چندی پیش در آپدیت گلکسی A72‌ ارائه شده بود. این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد در تماس‌ ویدئویی، از طریق برنامه‌هایی مانند مایکروسافت تیمز، زوم و گوگل دوئو، تصویر پس‌زمینه را تار یا سفارشی‌سازی کند. دسترسی به این قابلیت از منوی Settings و سپس Advanced features menu فراهم می‌شود.

در حال حاضر به‌روزرسانی مذکور در بیشتر مناطق اروپایی عرضه شده و طبق معمول، روند انتشار به‌روزرسانی متغیر است؛ یعنی احتمال دارد چند روز طول بکشد تا برای سایر مناطق منتشر شود. با این تفاسیر می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات گوشی و سپس به‌روزرسانی نرم‌افزار، به‌صورت دستی وجود این آپدیت را بررسی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات