HarmonyOS به‌طور رسمی در ماه آوریل عرضه خواهد شد

شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
HarmonyOS، سیستم‌عامل اختصاصی هواوی، در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و Mate X2 اولین گوشی هوشمندی است که آن را دریافت می‌کند.
تبلیغات

به گزارش GSMArena، هواوی اوایل ماه مارس آزمایش بتای سوم هارمونی او اس (HarmonyOS) را شروع کرد و آخرین نسخه‌ی بتا در تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) منتشر می‌شود.

به‌تازگی هواوی اعلام کرده است که نسخه‌ی پایدار HarmonyOS، ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰) در دسترس قرار خواهد گرفت و گوشی تاشوی هواوی Mate X2، اولین دستگاهی است که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند. هواوی میت ایکس ۲ با سیستم عامل اندروید ۱۰ راهی بازار شد؛ اما به‌زودی به HarmonyOS مهاجرت خواهد کرد. انتظار می‌رود به‌زودی سایر گوشی‌های هواوی این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

سری هواوی پی 50 (Huawei P50) قرار بود در ماه مارس رونمایی شود و به‌صورت پیش‌فرض با هارمونی او اس در دسترس قرار بگیرد؛ اما طبق آخرین گزارش‌ها، رونمایی از هواوی P50 به تعویق افتاده و قرار است در ماه می به‌طور رسمی معرفی شود.

رندر هواوی P50

چند روز پیش تصاویر رندر هواوی پی ۵۰ پرو پلاس منتشر شد و حالا HoilNDI تصاویر رندر هواوی پی ۵۰ را منتشر کرده است. در این تصاویر دوربین سه‌گانه، حسگر سه‌بعدی مدت ‌پرواز (3D ToF) به همراه یک فلاش به چشم می‌خورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات