اطلاعات مربوط به بازخورد لمسی رابط کاربری Xiaomiui فاش شد

پنج‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی تنظیمات بازخورد لمسی رابط کاربری MIUI 12.5 در گروه تلگرامی Xiaomiui فاش شد.
تبلیغات

طبق گزارش gsmarena، رابط کاربری MIUI 12.5 شیائومی تنظیمات بازخورد لمسی (haptic feedback) تغییریافته‌ای دارد که در اطلاعیه‌ی دسامبر، جزئیاتش ارائه نشد. آخرین افشاگری در گروه تلگرامی Xiaomiui چند اسکرین‌شات جدید را نشان می‌دهد که از سیستم Natural بازخورد لمسی جدید این شرکت پرده بر‌می‌دارد. طبق گفته‌ی توسعه‌دهندگان XDA، سیستم لمسی Natural شیائومی در‌حال‌حاضر در بیلد‌ MIUI 12.5 چینی فعال است؛ اما هنوز در رام جهانی دیده نمی‌شود.

براساس توضیحات موجود در منوهای فاش‌شده، تنظیمات جدید با استفاده از شدت‌های مختلف از‌پیش‌تعیین‌شده به کاربران بازخورد واقع‌بینانه‌تری از لمس و سوایپ و حرکات دیگر ارائه می‌دهد. این ویژگی جدید چهار نوع تنظیمات مختلف در بخش بازخورد لمسی را شامل می‌شود: Crisp ،Base ،Pop و Realistic. حالت Crisp بازخورد لمسی با فرکانس بیشتری ارائه می‌دهد که هنگام جابه‌جایی آیکون‌ها در صفحه‌ی اصلی و کپی متن و کنترل میزان صدا احساس می‌شود.

بازخورد لمسی

هنگام استفاده از حالت بازخورد لمسی Pop، لرزش پایه برای حرکات کشویی آغاز می‌شود. وقتی دستگاه خود را باز می‌کنید، دکمه‌ی پاور را می‌زنید یا با اعلان‌های نمایش‌داده‌شده تعامل برقرار می‌کنید، حالت بازخورد لمسی Realistic فعال می‌شود.

هنوز اطلاعات کافی درباره‌ی تفاوت Natural با نسخه‌های کنونی بازخورد لمسی منتشر نشده است و برای دانستن کامل آن باید بیشتر منتظر ماند. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی اطلاعات فاش‌شده و ویژگی‌های جدید این بخش در رابط کاربری MIUI 12.5 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات