ویندوز ۱۰ نسخه 20H2 با استقبال کاربران این سیستم عامل روبه‌رو شده است

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تعداد نصب ویندوز ۱۰ نسخه 20H2 توسط کاربران زیاد بوده است و این نسخه از ویندوز ۱۰ ‌اکنون نزدیک به ۹ درصد بازار سیستم‌عامل را دراختیار دارد.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشرشده توسط AdDuplex، سهم بازار نسخه‌های مختلف ویندوز ۱۰ در ماه نوامبر مشخص شده است. با توجه ‌به این آمار، ویندوز ۱۰ نسخه می ۲۰۲۰ همچنان محبوب‌ترین نسخه این سیستم‌عامل به حساب می‌آید.

طبق این آمار، ویندوز ۱۰ نسخه می ۲۰۲۰ نزدیک به ۳۷٫۶ درصد بازار را دراختیار دارد و بعد از آن، ویندوز ۱۰ نسخه ٰV1909 قرار دارد که ۳۶٫۴ درصد بازار را کسب کرده است. سهم بازار ویندوز ۱۰ نسخه می ۲۰۱۹ به ۱۰٫۲ درصد رسیده است و ۲ درصد کاربران این سیستم‌عامل، جزو اینسایدرهای ویندوز هستند. مایکروسافت ماه گذشته آپدیت اکتبر ویندوز ۱۰ را منتشر کرد که ‌اکنون ۹ درصد بازار این سیستم‌عامل را به خود اختصاص داده است؛ این مقدار در ماه گذشته تنها ۱٫۷ درصد بود. با نگاهی به این آمار متوجه می‌شویم که استقبال از نسخه جدید ویندوز ۱۰ بسیار زیاد بوده است.

سهم نسخه مختلف ویندوز ۱۰ در بازار

باید به این موضوع اشاره کنیم که آمار AdDuplex با بررسی ۱۰۰ هزار کامپیوتر که نرم‌افزارهای UWP ویندوز استور را اجرا می‌کنند، به دست آمده است و قطعا چندان دقیق نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات