کاربران iOS 13 به‌سرعت در حال کوچ به iOS 14 هستند

سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
آمارهای منتشرشده از سیر صعودی ارتقای دستگاه‌های مجهز به iOS 13 به iOS 14 خبر می‌دهند.
تبلیغات

اپل چهارشنبه هفته‌ی گذشته، ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور)، نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل‌ گوشی‌های هوشمند آیفون یا iOS 14 را منتشر کرد که ویژگی‌های جالبی نیز به‌همراه داشت. ازجمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به اضافه‌شدن ویجت در صفحه‌ی خانه، پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر و... اشاره کرد.

حال که کمتر از یک هفته از انتشار به‌روزرسانی iOS 14 می‌گذرد، آمار جالبی از به‌روزرسانی دستگاه‌های مجهز به iOS 13 به نسل بعدی سیستم‌عامل اپل منتشر شده است. در این آمار، نشان داده می‌شود که در مدت پنج روز، ۳۰ درصد از دستگاه‌های مجهز به iOS 13 به iOS 14 کوچ کرده‌اند. این موضوع در حالی رخ داده که سال گذشته در مدت هفت روز، تنها ۲۰ درصد از دستگاه‌های مجهز به iOS 12 به iOS 13 به‌روز شدند.

به‌نظر می‌رسد کاربران از ویژگی‌ها و امکانات موجود در iOS 14 استقبال چشمگیری کردند. درواقع، اپل امکان شخصی‌سازی به‌مراتب بهتری به سیستم‌عامل جدید خود آورده و قابلیت تصویردرتصویر نیز توانسته محبوبیت فراوانی به‌دست آورد. در این حالت، کاربر می‌تواند هم‌زمان ویدئوهای مختلف را تماشا و از اپلیکیشنی دیگر نیز استفاده کند.

نمودار ارتقای دستگاه های iOS 13 به iOS 14

آمارهای منتشرشده نشان می‌دهد که iPadOS 14 نیز با استقبال مشابهی همراه بوده است و در مدت پنج روز پس از انتشار آن، ۲۷ درصد از تبلت‌های سازگار با سیستم‌عامل اپل به جدیدترین نسخه از iPadOS مجهز شده‌اند.

درهرصورت برای انتشار اطلاعات بیشترِ اپل باید کمی صبر کرد. اصولا کوپرتینویی‌ها اواسط اکتبر آماری رسمی از ارتقای دستگاه‌ها به سیستم‌عامل‌های جدید این شرکت منتشر می‌کنند. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟ آیا شما نیز دستگاهتان را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل‌های اپل به‌روز کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات