مایکروسافت ویندوز 1.11 را با موضوع سریال Stranger Things منتشر کرد

یک‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام، ویندوز ۱.۱۱ مایکروسافت منتشر شد. این نسخه براساس داستان سریال Stranger Things نت‌فلیکس طراحی شده‌ است.
تبلیغات

چندی پیش، مایکروسافت تیزرهایی درباره‌ی ویندوز ۱ منتشر کرد و نشانه‌هایی حاکی از ارتباط آن با فصل سوم سریال Stranger Things نت‌فلیکس وجود داشت. 

این موضوع دیروز تأیید شد و امروز مایکروسافت ویندوز ۱.۱۱ را که در تریلرها معرفی شده بود، در مایکروسافت استور منتشر کرد. 

windows 1.11
windows 1.11
windows 1.11
windows 1.11
windows 1.11
windows 1.11
windows 1.11
windows 1.11

در توضیحات این برنامه نوشته شده است: 

نوستالژی سال ۱۹۸۵ را با نسخه‌ی خاصی از اپلیکیشن ویندوز ۱۰ تجربه کنید که از ویندوز ۱.۰ الهام گرفته شده است؛ ولی نسخه‌ای که «دنیای وارونه» سریال Stranger Things آن را دربر گرفته‌ است. در رازورمزهایی جست‌وجو کنید که هاوکینز را به خطر انداخته‌ است، محتوایی منحصربه‌فرد از سریال و Easter Eggهای موجود را باز کنید و گیم‌ها و پازل‌های رتروی قدیمی را بازی کنید. همه‌ و همه‌ی این‌ها براساس Stranger Things 3 طراحی شده‌اند. به اِلوِن، استیو، داستین و سایرین بپیوندید و به‌ کمک آن‌ها هاوکینز و دنیا را نجات‌ دهید. دهه‌ی ۱۹۸۰ را تجربه کنید و اسپری‌ موی خود را هم به‌همراه داشته باشید؛ چراکه باحال‌ترین تجربه‌ی سریالی پیش‌ روی شما است. با این حال، این هشدار را جدی بگیرید: مراقب شکافنده‌ی ذهن باشید! اپلیکیشن ویندوز ۱.۱۱ را امروز دانلود کنید. موفق باشید!

برخلاف ویندوز ۱ که روی چند فلاپی جای‌ می‌گرفت، ویندوز ۱.۱۱ حجمی معادل ۷۷۵ مگابایت دارد و در حال حاضر، تنها در آمریکا دردسترس است.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات