انتشار آپدیت بهاره کریترز ویندوز 10 در فروردین و اردیبهشت

پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
برطبق اعلام مایکروسافت، به‌روزرسانی آتی مایکروسافت موسوم به آپدیت بهاره کریترز در فروردین و اردیبهشت برای کاربران منتشر خواهد شد.
تبلیغات

مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی به‌روز‌رسانی بعدی ویندوز ۱۰ در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت‌) است. تاکنون ردموندی‌ها هیچگونه اشاره‌ای به نام این به‌روزرسانی نکرده‌اند؛ اما به‌ نظر می‌رسد که آپدیت بهاره کریترز (Spring Creators)، نامی باشد که این غول‌ نرم‌افزاری برای نسخه‌ی آتی ویندوز ۱۰ انتخاب خواهند کرد.

در مطلبی که امروز مایکروسافت در وبلاگ خود منتشر کرد، علاوه بر اعلام تاریخ انتشار آپدیت بهاره کریترز، زمان پایان پشتیبانی از این نسخه را اکتبر ۲۰۱۹ اعلام کرد.

اکنون مایکروسافت در تلاش است تا آخرین اصلاحات را به این نسخه اعمال کند و آن را برای انتشار در هفته‌های آتی آماده سازد. این به‌روزرسانی از ویژگی‌هایی نظیر تایم‌لاین، پشتیبانی از HDR، بهبود پشتیبانی از DPI، تغییرات طراحی سیستم‌عامل برگرفته از زبان طراحی فلوئنت دیزاین بهره می‌برد. درحالی‌که آپدیت بهاره کریترز مراحل پایانی خود را سپری می‌کند، ردموندی‌ها خود را برای آغاز آزمایشات به‌روزرسانی بعدی که با نام رمز رداستون ۵ شناخته می‌شود، آماده می‌کنند. تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره‌ی تغییرات این نسخه به بیرون درز نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که پشتیبانی از زبانه‌ها به فایل اکسپلورر و دیگر اپلیکیشن‌های ویندوز اضافه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات