آپدیت اندروید اوریو برای کدام گوشی‌های اندرویدی منتشر خواهد شد؟

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از انتشار نسخه‌ی نهایی اندروید اوریو اغلب کاربران گوشی‌های اندرویدی در انتظار دریافت این نسخه روی گوشی‌های هوشمند خود هستند.
تبلیغات

گوگل کمی بیش از یک ماه پیش نسخه‌ی نهایی سیستم عامل اندروید را رونمایی کرد. غول جستجو آخرین نسخه از سیستم عامل خود را همراه با بهبودهایی منتشر کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به اضافه شدن ایموجی‌های جید، حالت تصویر در تصویر، اعلان‌های بهبود یافته، انتخابگر هوشمند متن و بهبود کیفیت صدا از طریق اضافه شدن کد‌ک‌های جدید اشاره کرد.

همچون همیشه اولین گوشی‌های هوشمند که به نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید بروزرسانی شدند، محصولات سخت‌افزاری تولید شده توسط گوگل بودند. سری محصولات پیکسل که سال گذشته توسط این کمپانی رونمایی شده بودند به عنوان اولین گوشی‌های هوشمند اندرویدی بروزرسانی جدید را دریافت کردند.

پس از رونمایی از نسل جدید پرچمداران اندرویدی طی چند هفته‌ی اخیر و آغاز عرضه‌ی این گوشی‌های هوشمند به بازار، انتظار می‌رود کمپانی‌های تولیدکننده نظیر سونی، سامسونگ، ال‌جی، هواوی، اچ‌تی‌سی در کنار کمپانی‌های چینی اقدام به بروزرسانی نسل جدید پرچمداران خود در کنار گوشی‌های هوشمند پیشینی که در بازار حضور داشتند، کنند. در کنار شماری از کمپانی‌هایی که لیست رسمی محصولاتی را که به اندروید اوریو بروز خواهند شد، منتشر کرده‌اند، بخش بزرگی از تولیدکنندگان چنین لیستی را منتشر نکرده‌اند و از این‌رو اغلب لیست‌های منتشر شده براساس گمانه‌ زنی‌ها و سیاست‌های پیشین کمپانی‌ها در رابطه با انتشار بروزرسانی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات