مایکروسافت مشکل افت فریم بازی‌ها در آپدیت کریترز ویندوز 10 را تأیید کرد

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مایکروسافت مشکل مربوط به کاهش عملکرد دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ در اجرای بازی‌های کامپیوتری را پس از به‌روزرسانی کریترز، تأیید کرد.
تبلیغات

در چند ماه گذشته، صدها نفر گزارش کرده بودند که پس از نصب به‌روزرسانی کریترز ویندوز ۱۰، عملکرد دستگاهشان هنگام اجرای بازی‌های کامپیوتری افت کرده است. این کاربران اعلام کرده‌اند که حتی نصب مجدد درایورها و فعال یا غیر فعال کردن قابلیت‌های Game DVR و Game Mode هم تأثیری بر این موضوع ندارد. بالاخره پس از چند ماه، شرکت مایکروسافت این مشکل را تأیید کرد و قصد دارد به‌زودی این مشکل را حل کند.

طبق گزارش منتشرشده از انجمن رسمی وب‌سایت انویدیا، این مشکل در بازی‌های مثل Overwatch ،Rocket League و Battlefield 1، بیشتر به چشم می‌آید. کاربران می‌گویند مشکل افت نرخ فریم و مکث‌های گوناگون، پیش از نصب به‌روزرسانی کریترز وجود نداشته است. یکی از مهندسان مایکروسافت در مورد این موضوع می‌گوید:

از همه‌ی شما بابت بازخوردهایتان ممنونیم. ما بازخوردهای شما را مورد بررسی قرار دادیم و توانستیم چند سرنخ را برای ایجاد مشکل کاهش سرعت در بازی‌ها پیدا کنیم. در حال حاضر، یکی از این مشکلات را رفع کرده‌ایم که در نسخه‌ی اینسایدر ویندوز وجود دارد. برای اینکه بتوانید به برنامه‌ی اینسایدر ویندوز ۱۰ ملحق شوید، به این آدرس مراجعه کنید:https://insider.windows.com/en-us/how-to-pcما در حال پیدا کردن راه حل برای سایر منابع ایجاد این مشکل هستیم. پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما ممنونیم.
ویندوز ۱۰

بدین ترتیب ظاهرا مایکروسافت تحقیقات جامعی برای رفع این مشکل آغاز کرده است که خبر خوبی برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری محسوب می‌شود. با توجه به این‌که به‌زودی به‌روزرسانی آپدیت پاییز کریترز برای ویندوز ۱۰ منتشر می‌شود، احتمالا درصد قابل توجهی از این مشکلات، همزمان با این به‌روزرسانی برطرف خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات