سیستم عامل اندرومدا روی تبلت نکسوس 7 اینچی یا دستگاه هیبریدی پیکسل 3 عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در روزهای اخیر با اخبار مربوط به سیستم عامل اندرومدا در صدر شایعات است. آیا نکسوس ۹ با سیستم عامل اندرومدا در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت یا باید منتظر ظهور پیکسل ۳ باشیم؟
تبلیغات

این روزها گوگل در صدر شایعات است. بر اساس این شایعات، نسخه‌های جدید دستگاه‌های گوگل، با ضخامت بیشتر و سریع‌تر هستند. چندی پیش، شایعه شده بود که گوگل قصد دارد سیستم‌عامل اندرومدا را برای دستگاه جدید هیبریدی‌ خود (ترکیب لپ‌تاپ و تبلت) به نام پیکسل ۳ آماده کند. پیکسل ۳ دارای صفحه نمایشی ۱۲ اینچی خواهد بود و ظاهرا در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد. اکنون اطلاعات بیشتری را 9to5Google فاش کرده است. این اطلاعات حاکی از این است که دستگاه نکسوس هواوی برای اولین بار از اندرومدا استفاده خواهد کرد. این گزارش از تولید دستگاهی بزرگ‌تر در سال آینده خبر می‌دهد.

andromeda-google-os

اگرچه، ممکن است تولید گوگل نکسوس به خاطر ایده تولید پیکسل متوقف شده باشد اما شایعه ساخت دستگاه ۷ اینچی ساخت هواوی پیش از این منتشر شده بود. گزارش 9to5Google هیچ یک از ویژگی‌های این دستگاه را تایید نکرده و حتی از این که نام دستگاه جدید نکسوس خواهد بود سخنی به میان نیاورده است. اما بر اساس اطلاعاتی که پیش از این فاش شده است، این دستگاه احتمالا از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگ رم و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این گزارش، استفاده از نکسوس ۹ به منظور آزمایش اندرومدا را تایید می‌کند. به هر حال، اندرومدا بر روی نکسوس ۹، صرفا جنبه آزمایشی و تحقیقاتی دارد. ظاهرا مشتریان، اندرومدا را بر روی نکسوس ۹ نخواهند دید. 

در نتیجه گزارش یاد شده این دیدگاه را تقویت می‌کند که گوگل دستگاه بزرگتری را به بازار عرضه خواهد کرد. شاید نام این دستگاه در سال آینده، پیکسل ۳ باشد. گزارش 9to5Google صحبتی از اطلاعات تخصصی این دستگاه نمی‌کند اما معتقد است که گوگل، در حال پیگیری تولید دستگاه‌هایی نظیر سرفیس پرو و آیپد پرو آست. 

آیا ممکن است گوگل برای ارائه این دستگاه مجهز به اندرومدا در رویداد خبری ۴ اکتبر برنامه‌ریزی کرده باشد؟ شما در این باره چه فکر می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات