شناسایی تماس های اسپم توسط نکسوس های گوگل و گوشی‌ های مبتنی بر اندروید وان

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یک بروزرسانی جدید برای سیستم‌عامل موبایلی اندروید منتشر شده که بر اساس آن تماس‌هایی که از جانب شماره‌های اسپم با دستگاه برقرار شوند را نیز به شما نمایش می‌دهد و سپس کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که تماس را پاسخ دهد یا رد تماس کند. در ادامه‌ با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل به تازگی یک آپدیت جدید برای گوشی‌های نکسوس و نیز دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندورید وان منتشر کرده است. دستگاه‌های مورد اشاره با این بروزرسان، هنگام دریافت تماس‌های جدید از جانب شماره‌های مسدود شده و شماره‌های اسپم، آن تماس را به شما نمایش داده و آنگاه می‌توانید در مورد پاسخ دادن یا ندادن به آن تماس تصمیم بگیرید.

بدین طریق می‌توان گفت تماس‌های اسپم برای همیشه از سیستم‌عامل اندروید رخت بر بستند. از همین امروز می‌توانید دستگاه‌های نکسوسی یا گوشی‌های مجهز به اندروید وان خود را بروزرسانی کرده تا اپلیکیشن شماره‌گیر گوشی آپدیت شده و قابلیت محافظت از تماس‌های اسپم به آن افزوده شود. با نصب این بروزرسانی گوشی‌ هوشمند شما می‌تواند تماس‌گیرندگان اسپم را شناسایی کرده و سپس به شما امکان بلاک یا ریپورت کردن آن شماره را می‌دهد. این موضوع در قالب یک پست در شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس اعلام شده است: «اگر سرویس کالرآی‌دی را در گوشی‌هوشمند خود فعال کرده‌ باشید، قابلیت جلوگیری از تماس‌های اسپم نیز با بروزرسانی دستگاه به اپلیکیشن شماره‌گیر، اضافه خواهد شد.»

این آپدیت طی چند روز آینده به مرور در سراسر جهان در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که گوشی نکسوسی یا گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید وان دارید، می‌توانید این آپدیت را دریافت کرده و نتیجه آن را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات