رام محبوب Paranoid با بهبود قابلیت‌ ها، امکانات و تیم توسعه جدید به فعالیت بازگشت

جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از ویژگی‌های خوب اندروید امکان استفاده از رام‌های سفارشی است. یکی از محبوب‌ترین کاستوم‌رام‌های اندروید Paranoid نام دارد حالا با بهبود قابلیت‌های قبلی و یک تیم توسعه جدید به میدان رقابت بازگشته است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پیش از این، هنگانی که رام‌های سفارشی اندروید به یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه بسیاری از کاربران این سیستم‌عامل مبدل شده بود، سایانوژن‌مد و پارانویید (Paranoid) دو نمونه از رام‌هایی بودند که بسیاری را شیفته خود کرده بودند. متاسفانه، Paranoid پس از مدتی از فعالیت خود صرف نظر کرد که این موضوع باعث شد سایانوژن بتواند خود را در بخش رام‌های سفارشی محبوب‌تر کند و در بسیاری از دستگاه‌های محبوب نیز بکار گرفته شود.

اما حالا مجددا شاهد بازگشت فعالیت رام‌سفارشی Paranoid هستیم. تیم این پروژه جدید شده و امکانات اصلی آن بهبود یافته‌اند. اما ویژگی‌های این رام دقیقا چه هستند؟ یکی از مهمترین ویژگی‌های Paranoid مربوط به تنظیمات سریع می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد کاشی‌های تنظیمات را بر طبق سلیقه خود شخصی‌سازی و ویرایش کنند.

با بازگشت این کاستوم‌رام، پشتیبانی از پنجره‌های شناور نیز به آن افزوده شده که با تمامی اپلیکیشن‌ها همخوانی دارد و کاربران را قادر می‌سازد تا به آسانی بین حالت تمام صفحه و شناور، جابجا شوند.

پشتیبانی از موتور تم سایانوژن نیز یکی دیگر از قابلیت‌های مهم رام Paranoid به حساب می‌آید که این یعنی شما می‌توانید در گوشی‌های مجهز به رام Paranoid، از تم‌های جدیدی که برای رابط کاربری رام سایانوژن ساخته شده‌اند بر اساس علاقه خود استفاده کنید.

حال به مهمترین ویژگی Paranoid می‌رسیم که در واقع لیست دستگاه‌هایی است که هم اکنون از این رام پشتیبانی می‌کنند. نکسوس ۶پی، نکسوس 5X، نکسوس ۶، نکسوس ۵، نکسوس ۴، نکسوس ۷ مدل ۲۰۱۳، گلکسی نکسوس، سونی اکسپریا زد ۳ و زد ۳ کامپکت، تبلت سونی زد ۳ کامپکت، اکسپریا زد ۲، وان‌پلاس وان، وان‌پلاس ۲، اوپو Find 5، اوپو Find 7 و 7a و N1. تا به این لحظه در مورد اینکه دستگاه‌های دیگر نیز در آینده از این رام پشتیبانی کنند هیچ اطلاعی در دسترس نیست ولی امیدواریم پشتیبانی از این رام برای سایر گوشی‌ها و تبلت‌های محبوب نیز فراهم شود.

آیا ویژگی‌های رام سفارشی Paranoid، باعث خواهد شد که آن را تست کنید؟ شما می‌توانید نسخه مخصوص دستگاه‌ خود را از طریق این لینک دانلود کنید.

شما در مورد این رام چه نظری دارید؟ آیا در کل از رام‌های سفارشی استفاده می‌کنید؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات