طرح مفهومی iOS 10 از حالت Dark Mode برخوردار است

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کنفرانس اپل یا WWDC 2016 به زودی برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد در این کنفرانس شاهد ارائه‌ی اطلاعاتی در خصوص آپدیت بزرگ سیستم عامل اپل در قالب iOS 10 خواهیم بود. حال طرحی مفهومی از این نسخه از سیستم عامل ارائه شده که نوید تم تاریک یا Dark Mode را در آن می‌دهد.
تبلیغات

در حالی که به مشخص شدن ویژگی‌های iOS 10 در WWDC امسال نزدیک می‌شویم در کمال تعجب خبری از شایعات در مورد نسخه‌ی جدید سیستم عامل اپل یا iOS 10 نیست که احتمالا می‌تواند دلیلی بر تغییرات جزئی در این نسخه باشد.

با این حال انتظار داریم در بخش تجربه‌ی کاربری، بهینه‌تر شدن سیستم عامل و البته‌ ویژگی‌های آن تغییراتی ایجاد شود. فردی با نام کاربری iHelpBR تصاویری مفهومی از این نسخه از سیستم عامل اپل را آماده کرده و برای آن حالت dark mode را نیز متصور شده است.

این حالت علاوه بر تاریک کردن تم کلی سیستم عامل می‌تواند قدمی برای کاهش مصرف انرژی سیستم عامل باشد چرا که احتمالا آیفون سال ۲۰۱۷ دارای صفحه نمایش OLED خواهد بود که نیازی به روشن کردن پیکسل‌ها در بخش‌های مشکی رنگ ندارد.

این تصاویر تنها طرح‌هایی مفهومی هستند که البته در صورت پیوستن به حقیقت می‌تواند ضربه‌ای بزرگ به گوگل باشد که برای عرضه‌ی این حالت در اندروید تعلل کرده و آن را به تعویق انداخته است.

نظر شما چیست؟ آیا وجود این حالت را کاربردی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات