آیفون سال ۲۰۱۷ احتمالا با صفحه نمایش OLED عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
Applied Materials که تامین‌کننده‌ی قطعات ساخت صفحات نمایش است به تازگی اعلام کرده که سفارش خرید این شرکت افزایش قابل توجهی داشته‌ است. به این ترتیب به نظر می‌رسد شایعات عرضه آیفون ۵.۸ اینچی با صفحه نمایش OLED در سال ۲۰۱۷ بیشتر رنگ واقعیت به خود می‌گیرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت Applied Materials به تازگی اعلام کرده که تعداد سفارش قطعات تولید پنل‌های صفحات نمایش یک سال خود را تنها در سه ماه گذشته دریافت کرده است. مدیرعامل این شرکت می‌گوید این افزایش تنها یک افزایش مقطعی نبوده و طی ماه‌های آینده نیز همین روند ادامه خواهد داشت.

این شرکت اعلام کرده است که تمرکز آن روی صفحات نمایش OLED خواهد بود. بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان قطعات آیفون‌های اپل یعنی ال‌جی، سامسونگ و فاکسکان (که شارپ را نیز خریداری کرده است)، اعلام کرده‌اند که سرمایه‌گذاری بیشتری روی پنل‌های OLED خواهند کرد.

در حال حاضر تنها می‌توان حدس زد که افزایش سفارش‌ها به دلیل تصمیم اپل برای استفاده از پنل‌های OLED است اما از طرفی، اپل تنها شرکتی است که می‌تواند این حرکت را در صنعت صفحات نمایش به راه بیاندازد.

استفاده از صفحات نمایش OLED یک تغییر بزرگ است و نمی‌توان آن را تغییری در حد و اندازه‌های سری اس دانست. انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۷ شاهد معرفی آیفون ۷ اس باشیم اما این تغییر بزرگ باعث می‌شود تصور کنیم که احتمال تغییر شماره بعد نام آیفون در سال ۲۰۱۷ وجود داشته باشد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات