سامسونگ به طور اتفاقی شماره نسخه‌ی اندروید N را فاش کرد

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
سیستم‌عامل اندروید از زمان انتشار اولین نسخه تا کنونبرای هر نسخه علاوه بر شناسه عددی مخصوص، نام یک نوع شیرینی هم در نظر گرفته که به ترتیب حروف الفبا از حرف A شروع شده و حالا در جدیدترین نسخه آن به حرف N رسیده است. به تازگی سامسونگ به صورت اتفاقی شماره این نسخه جدید را نیز اعلام کرده. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

گوگل چندی پیش نسخه‌ی پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان سیستم‌عامل موبایلی خود یعنی اندروید را منتشر کرد که این روزها به نام اندروید N آن را می‌شناسیم. اما این شرکت هنوز به صورت رسمی و دقیق شماره‌ی این نسخه را اعلام نکرده و نام کامل آن هم هنوز مشخص نشده است.

درحالی‌که پیش‌تر شایعاتی در مورد نام رسمی نسخه‌ی جدید اندروید منتشر شده، اما به‌نظر می‌رسد شماره‌ی واقعی این نسخه به نوعی تایید شده است.

در توضیحات و نکاتی که سامسونگ در مورد قابلیت چند پنجره‌ای منتشر کرده، یکی از بزرگترین شرکای تجاری اندروید، شماره نسخه‌ی اندروید N را اعلام کرده که این شماره ۷ است.

البته جای هیچ تعجبی نیست که شماره‌ی نسخه ۷ شود؛ چراکه به عنوان مثال در سال ۲۰۱۴ اندروید آبنبات چوبی نسخه‌ی ۵ بود و پس از آن شاهد انتشار نسخه‌ی ۶ این سیستم‌عامل با نام مارشمالو بودیم که در سال ۲۰۱۵ از راه رسید. در هر صورت باز هم منتظر می‌مانیم تا زمانی‌که گوگل خود به صورت رسمی جزئیات بیشتری در این مورد اعلام کند. انتظار می‌رود در کنفرانس سالیانه‌ی توسعه‌دهنگان گوگل I/O سال جاری که حدود یک ماه دیگر برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتر در مورد نسخه‌ی آینده اندروید هم اعلام شود.

به‌نظر شما نسخه‌ی بعدی اندروید با شماره نسخه‌ی ۷ شناخته خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات