سهم ویندوزفون در اروپا به ۵.۹ درصد و در آمریکا به ۲.۶ درصد کاهش یافت

پنج‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
ویندوزفون مایکروسافت این روزها، در شرایط چندان خوبی به سر نمی‌برد. به تازگی آمار و ارقام جدید مرتبط به سهم این سیستم‌عامل در بازار منتشر شده است. بر اساس این آمار مشخص شده سهم سیستم‌عامل موبایلی مورد اشاره در آمریکا به ۲/۶ درصد و در اروپا به ۵/۹ درصد کاهش یافته است. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

آمار و ارقام سهم سیستم‌عامل موبایلی ویندوزفون از بازار در سه ماهه منتهی به فوریه ۲۰۱۶ منتشر شد. سهم سیستم‌عامل یاد شده همچنان در حال کاهش است و حالا فقط ۵/۹ درصد کل سهم بازار را در اروپا در اختیار دارد. این میزان در سال گذشته ۱۰/۱ درصد بوده که کاهش قابل توجهی را نشان می‌دهد. همچنین در ماه گذشته در بازه‌ی زمانی مشابه این میزان ۶/۴ درصد بوده است.

دو کشور انگلستان و ایتالیا که بیشترین سهم استفاده از سیستم‌عامل ویندوزفون را دارند نیز به ترتیب به ۶/۲ درصد و ۶/۷ درصد، کاهش یافته‌اند. سیستم‌عامل موبایلی ردموندی‌ها سال گذشته در ایتالیا ۱۴/۴ درصد از بازار این کشور را در اختیار داشت.

در هیچ ناحیه‌ی دیگری سهم ویندوزفون بیشتر از دو کشور یاد شده نیست و به عنوان مثال در آمریکا ۲/۶ درصد و در چین تنها ۰/۹ درصد است.

از آنجا که مایکروسافت در سال جاری هیچ دستگاه جدید دیگری را عرضه نخواهد کرد، به نظر می‌رسد شرکای تجاری و تولیدکنندگان دیگر نیز منتظر استفاده از ویندوز ۱۰ موبایل هستند و شاید سهم سیستم‌عامل مورد اشاره از این طریق باز هم به روزهای ۶ تا ۱۲ ماه قبل بازگردد.

در تصویر زیر می‌توانید آمار و جزئیات بیشتر را در این رابطه مشاهده کنید.

winphone share
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات