کروم‌ بوک Duet 3 لنوو با نمایشگر 2K معرفی شد

سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
لنوو در نمایشگاه MWC ۲۰۲۲ از کروم‌بوک جدید خود موسوم به Duet 3 رونمایی کرد. این محصول از تراشه‌ی اسنپدراگون و نمایشگر 2K بهره می‌برد.
تبلیغات

لنوو در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا طیف کاملی از محصولات جدید خود را معرفی کرده است. این شرکت از سه کروم‌بوک جدید از‌ جمله یک تبلت اندرویدی به‌روزشده و تعداد زیادی لپ‌تاپ ویندوزی رونمایی کرده است. یکی از محصولات جدید لنوو در MWC ۲۰۲۲ کروم‌بوک Duet 3 است که جانشین یکی از محبوب‌ترین کروم‌بوک‌های موجود خواهد شد.

کروم بوک Duet 3 لنوو

به گزارش Android Authority، اولین نسل کروم‌بوک Duet از نمایشگر کوچک ۱۰ اینچی، طراحی کامپکت و البته قیمت بسیار مناسب بهره می‌برد. لنوو با معرفی Duet 5 قیمت این محصول را افزایش داد. اکنون این شرکت با معرفی Duet 3 بازطراحی شده، علاوه‌بر بهبود مشخصات این محصول، قیمت آن را نسبت به Duet 5 کاهش داده است.

Duet 3 لنوو از یک نمایشگر ۱۱ اینچی LCD با وضوح 2K بهره می‌برد که نسبت تصویری آن نیز پنج به سه است. لنوو حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش را کاهش داده تا تجربه‌ی بهتری از کار با این محصول ارائه دهد. این نمایشگر لمسی از قلم Precision Pen2 لنوو نیز پشتیبانی می‌کند. کروم‌بوک جدید از طراحی دورنگ بهره می‌برد و در مدل خاکستری و آبی عرضه می‌شود.

کروم بوک Duet 3 لنوو

لنوو علاوه‌بر صفحه‌نمایش، پردازنده‌ی Duet 3 را نیز بهبود داده، این دستگاه به تراشه‌ی اسنپدراگون 7c نسل دوم کوالکام مجهز شده است. کروم‌بوک جدید لنوو در چند مدل با رم چهار یا هشت گیگابایت LPDDR4X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت دردسترس خریداران خواهد بود. البته این دستگاه از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی پیشتیبانی نمی‌کند. این کروم‌بوک دو درگاه یواس‌بی سی ۳ نسل یک دارد و در لبه‌ی پایینی آن پین‌هایی برای اتصال به صفحه‌کلید تعبیه شده است.

کروم بوک Duet 3 لنوو

لنوو اشاره‌ای به ظرفیت باتری Duet 3 نکرده؛ اما گفته شده با هر بار شارژ کامل می‌توان تا ۱۲ ساعت با آن کار کرد. این میزان از شارژدهی برای بیشتر کاربران عادی کافی به‌ نظر می‌رسد. لنوو دو بلندگوی یک واتی در کنار نمایشگر این دستگاه تعبیه کرده که قدرت خروجی صدای آن‌ها زیاد است. دوربین سلفی این محصول پنج مگاپیکسلی و دوربین پشتی آن هشت مگاپیکسلی است. این محصول از وای‌فای ۵ و بلوتوث ۵٫۱ پشتیبانی می‌کند.

مدل پایه‌ی کروم‌بوک Duet 3 لنوو از مه ۲۰۲۲ با قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات