لنوو از مانیتور ۱۴ اینچی قابل‌حمل تینک ویژن M14d با قیمت ۲۹۹ دلار رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو از مانیتور جدید ۱۴ اینچی قابل‌حمل تینک‌ویژن M14d رونمایی کرد. این نمایشگر از نسبت تصویری ۱۶ به ۱۰ بهره می‌برد و وضوح آن ۲۲۴۰ در ۱۴۰۰ پیکسل است.
تبلیغات

لنوو به مأموریت خود برای عرضه‌ی مانیتورهای قابل‌حمل برای افرادی که در هنگام حرکت به نمایشگر اضافه نیاز دارند، ادامه می‌دهد. این شرکت در نمایشگاه MWC ۲۰۲۲ از مانیتور قابل‌حمل تینک‌ویژن M14d رونمایی کرده است؛ نمایشگری ۱۴ اینچی که برای اتصال از درگاه یواس‌بی سی بهره می‌برد و به‌همین دلیل محصولی ایدئال برای استفاده در کنار لپ‌تاپ‌ است.

به گزارش ویندوز سنترال، ThinkVision M14d درواقع مدل جدید تینک‌ویژن M14t ۲۰۲۰ (لمسی) و تینک‌ویژن M14 ۲۰۱۹ است، اما لنوو امسال به‌جای نسبت تصویر ۱۶ به ۹ از نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ در این محصول بهره گرفته است، زیرا همه‌ی تینک‌پدهای مدرن اکنون با همین نسبت تصویری عرضه می‌شوند و بدین ترتیب مانیتور جدید لنوو می‌تواند هنگام استفاده با رایانه‌های شخصی این برند، تجربه‌ی بهتری ارائه دهد. تینک‌ویژن M14d همچنین نسبت به نسل قبلی خود از وضوح بالاتری برخوردار است.

نمای پشت مانیتور لنوو M14d 2022

M14d حدود ۰٫۶ کیلوگرم وزن دارد و همان‌طور که اشاره شد از نسبت تصویری ۱۶ به ۱۰ بهره می‌برد. وضوح این مانیتور ۲۲۴۰ در ۱۴۰۰ پیکسل بوده و از لایه‌ی ضد تابش نور بهره می‌برد. نرخ تأخیر پنل IPS این مانیتور ۶ میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی آن ۶۰ هرتز است. این محصول از ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند و نسبت کنتراست آن ۱۵۰۰:۱ است.

مانیتور لنوو M14d با ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰ سازگاری دارد و از درگاه یواس‌بی سی بهره می‌برد، بنابراین می‌توان آن را به دستگاه‌های مختلف از‌ جمله گوشی‌های هوشمند متصل کرد. این مانیتور از فناوری کاهش نور آبی بهره می‌برد؛ قابلیتی که لنوو در بسیاری از نمایشگرهای محصولات جدید خود اضافه کرده است تا چشم کاربران هنگام کار با این دستگاه‌ها کمتر آسیب ببیند.

نمای کنار مانیتور لنوو M14d 2022

مانیتور جدید M14d لنوو از ژوئیه‌ی ۲۰۲۲ و با قیمت ۲۹۹ دلار دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات