شیائومی می میکس 3 5G رونمایی شد

یک‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی می میکس 3 5G دقایقی پیش در جریان برگزاری نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شد. این دستگاه نخستین گوشی 5G شیائومی به‌شمار می‌آید.
تبلیغات

نمایشگاه MWC 2019 پس از هفته‌ها انتظار سرانجام آغاز شد. پس از برگزاری کنفرانس اختصاصی اوپو، این بار نوبت به شیائومی رسید تا به پرده‌برداری از جدیدترین دستاوردهای خود بپردازد. این شرکت چینی دقایقی پیش در کنفرانس خود در بارسلونا، از می میکس ۳ 5G به‌‌عنوان مدل ارتقاءیافته‌ی می میکس ۳ پرده‌برداری کرد.

می میکس ۳ درواقع نخستین تلفن همراه شیائومی بود که از طراحی کشویی بهره می‌برد و حال به‌لطف پشتیبانی از فناوری 5G می‌تواند دستگاه بسیار جذابی برای شمار زیادی از کاربران باشد.

مقاله‌های مرتبط:

ابتدا در ماه اکتبر سال گذشته‌ی میلادی بود که شیائومی تولید مدل ۵ جی گوشی می میکس ۳ را تأیید کرد. این مدل ارتقاءیافته برخلاف مدل معمولی، از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام به‌همراه مودم ۵ جی X50 استفاده می‌کند. این پردازنده در حال حاضر بالارده‌ترین پردازنده‌ی موجود در اکثر گوشی‌های اندرویدی به‌شمار می‌آید و بسیاری از پرچمداران از جمله گلکسی اس ۱۰ به آن مجهز شده‌اند. 

شیائومی می میکس 3 / Xiaomi Mi Mix 3

از آنجایی که شیائومی در حال حاضر گوشی‌هایش را به‌صورت رسمی در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا عرضه نمی‌کند، احتمالا کاربران این کشور فعلا شانس کار با می میکس ۳ ۵ جی را پیدا نخواهند کرد. این مدل ویژه به‌غیر از مواردی که ذکر کردیم، شباهت کاملی به مدل معمولی دارد؛ از زبان طراحی گرفته تا حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و نمایشگر ۶.۳۹ اینچ. می میکس ۳ جدید علاوه‌بر موارد یادشده، از کلید اختصاصی برای دستیار صوتی گوگل بهره می‌برد.

فعلا از تاریخ عرضه‌ی دقیق گوشی شیائومی می میکس ۳ فایو جی اطلاعی نداریم، بااین‌حال طبق اعلام رسمی چینی‌ها، دستگاه موردبحث در حول و حوش ماه می ۲۰۱۹ (اردیبهشت - خرداد ۱۳۹۸) روانه‌ی بازار خواهد شد. درضمن قیمت گوشی جدید شیائومی معادل ۶۸۰ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات