نوکیا از گوشی نوکیا 6 جدید رونمایی کرد

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا دقایقی پیش در جریان کنفرانس MWC 2018 از نسخه‌ی جدید نوکیا ۶ با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی رونمایی کرد.
تبلیغات

نوکیا در کنفرانس MWC 2018 از گوشی جدید خود با نام تکراری نوکیا ۶ رونمایی کرد. این گوشی که از همان طراحی نسل قبل بهره می‌برد، دارای صفحه‌ نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۰ است. دوربین نوکیا ۶ ساخت شرکت زایس و ۱۶ مگاپیکسلی است که با یک فلش دورنگ همراهی می‌شود.

نوکیا 6 / Nokia 6
مقاله‌های مرتبط:

جنس بدنه‌ی این دستگاه آلومینیوم ۶۰۰۰ و نمایشگر آن 2.5D است. این صفحه‌نمایش به گوریلا گلس برای مقاومت در برابر ضربه و خراش مجهز است. نوکیا ۶ با وجود داشتن صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی، در ابعاد کلی کوچک‌تر از نسخه‌ی قبلی خود است و با اندروید ۸.۰ عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی جدید نوکیا ۶ در دو مدل عرضه خواهد شد. یک مدل با رم ۴ گیگابایتی از نوع LPDDR4 و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی خواهد بود و مدل دیگر ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. این گوشی از حافظه‌ی جانبی مایکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

نوکیا 6 / Nokia 6

باتری نوکیا ۶ جدید ۳۰۰۰ میلی‌آمپری است و به گفته‌ی نوکیا با بهره‌گیری از یواس‌بی نوع C در ۳۰ دقیقه پنجاه درصد شارژ می‌شود. زمان آماده به کار در این گوشی ۵۰۷ ساعت، زمان مکالمه ۱۱۹ ساعت و زمان پخش ویدیو ۱۲.۵ ساعت عنوان شده است. ابعاد نوکیا ۶ جدید ۱۴۸.۸ در ۷۵.۸ در ۸.۱۵ میلی‌متر است.

این گوشی قرار است امسال در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی عرضه شود. نوکیا ۶ جدید با قیمت تقریبی ۳۴۳ دلار، در ماه آوریل برای خرید در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات