فیلم مستند زندگی مایکل شوماخر از نتفلیکس پخش می‌شود

شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نتفلیکس حق پخش مستند زندگی مایکل شوماخر را خریده است. این فیلم ۲۴ شهریور پخش خواهد شد.
تبلیغات

شبکه استریم نتفلیکس به‌تازگی حق پخش مستند Schumacher (شوماخر) را خریده است؛ مستندی درباره زندگی و دوران حرفه‌ای مایکل شوماخر، اسطوره مسابقات فرمول یک. مستند شوماخر که ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) از نتفلیکس پخش می‌شود، حاوی مصاحبه با اعضای خانواده شوماخر و نیز تعدادی از رانندگان فرمول یک مثل میکا هاکینن و دیوید کولتارد و سباستین فتل خواهد بود. از دیگر افراد مشهور حاضر در این مستند می‌توان به لوکا دی‌مونتدزمولو، رئیس تیم فراری در زمان رانندگی شوماخر و جین تاد، رئیس وقت فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی (FIA) و برنی اکلستون، مدیر سابق فرمول یک اشاره کرد.

پوستر مستند زندگی مایکل شوماخر

همچنین، مستند شوماخر دربردارنده فیلم‌هایی دیده‌نشده از گذشته‌ مایکل شوماخر خواهد بود و داستان اولین روزهای زندگی حرفه‌ای شوماخر تا دوران اوج این راننده‌ نامدار را به‌تصویر خواهد کشید. به‌گفته‌ مسئول روابط‌عمومی شوماخر، این راننده مشهور همواره زندگی عمومی و شخصی‌اش را از یکدیگر جدا می‌کرد و مستند حاضر به هر دو جنبه زندگی مایکل شوماخر خواهد پرداخت. بنجامین سیکل و ونسا ناکر مستند شوماخر را ساخته‌اند که پیش‌از‌این مستندی درباره زندگی بوریس بکر، تنیسور آلمانی ساخته‌ بودند. 

مایکل شوماخر ۳ ژانویه ۱۹۶۹ در شهر کوچک هورث آلمان متولد شد و هم‌اکنون ۵۲ ساله است. وی اواخر سال ۲۰۱۳ (۸ دی ۱۳۹۲) هنگام اسکی در پیست مریبل در کوه‌های آلپ دچار حادثه شد و به‌‌دلیل برخورد سرش با سنگ، پس از پایان عملیات نجات به کما رفت. از سال ۲۰۱۴، شوماخر برای مراقبت بهتر به خانه‌اش در سوئیس منتقل شده است. مایکل شوماخر در دوران حرفه‌ای‌اش، هفت بار در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ با تیم بنتون و بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ با فراری به مقام قهرمان فرمول یک جهان رسید.

در مدت سال‌های حضور در فرمول یک، شوماخر در ۳۰۸ گرندپری شرکت کرد و ۹۱ پیروزی به‌دست آورد تا برترین راننده دنیا تا سال ۲۰۲۰ باشد (لوئیس همیلتون از ۲۷۷ مسابقه ۹۹ پیروزی کسب کرده است). همچنین، او ۶۸ پول پوزیشن دارد. شوماخر سال ۲۰۰۶ بازنشسته شد؛ ولی دوباره با تیم مرسدس بنز در سال ۲۰۱۰ به فرمول یک بازگشت که البته با موفقیت چندانی همراه نبود. او در سال ۲۰۱۲ فقط با کسب یک پیروزی در گرندپری فرمول یک، برای همیشه از مسابقات خداحافظی کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات