زوم‌لب: جعبه‌گشایی مادربرد پرچمدار ROG Maximus Z690 Hero Eva Edition ایسوس

چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
پورت‌های بسیار کارآمد، چیپست قدرتمند گرفته و پشتیبانی از پنج SSD به‌طور هم‌زمان، تنها بخشی از ویژگی‌های مادربرد منحصربه‌فرد ROG Maximus Z690 Hero ایسوس هستند.
تبلیغات

ایسوس امسال پروژه‌ای به‌نام Evangelion (بخوانید اِوَنگِلیِن) را آغاز کرده و به‌موجب آن انبوهی از قطعات سخت‌افزاری قدرتمندش از مادربرد و گرافیک گرفته تا پاور و مانیتور به طراحی الهام‌گرفته از انیمه‌ی محبوب دهه‌ی نودی ژاپنی‌ها به‌نام Neon Genesis Evangelion مجهز کرده است. امروز می‌خواهیم از بین قطعات یادشده، به مادربرد بسیار توانمند و منحصربه‌فرد ROG Maximus Z690 Hero Eva Edition نگاهی بیاندازیم.

علاقه‌مندان PC-های گیمینگ معمولاً توجه خود را به قطعاتی همچون گرافیک، پردازنده و رم معطوف می‌کنند؛ اما باید توجه داشت که دستیابی به نهایت ظرفیت این قطعات، پیش‌از هرچیز، در گرو بهره‌گیری از مادربردی کارآمد است که بتواند ارتباط بین آن‌ها را به بهترین شکل ممکن برقرار کند. مادربرد ROG Maximus Z690 Hero یکی از همین مادربرد‌ها برای پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل به‌شمار می‌آید.

از جمله‌ی مهم‌ترین ویژگی‌های مادربرد ROG Maximus Z690 Hero می‌توان به مواردی همچون بهره‌گیری از Z690، کارآمدترین چیپست سازگار با CPU اینتل Alder Lake، پشتیبانی از اتصال هم‌زمان پنج SSD با رابط PCIe و مجموعه‌‌ای پیشرفته از درگاه‌ها شامل Thunderbolt 4، درگاه شبکه‌ی ۲٫۵ گیگابیتی و خروجی اپتیکال صدا اشاره کرد.

در ادامه با زومیت و برنامه‌ی زوم‌لب همراه باشید با جزئیات دقیق مادربرد ROG Maximus Z690 Hero Eva Edition و ویژگی‌های چشم‌گیر آن بیشتر آشنا شویم.

لطفا با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب در کانال یوتیوب زومیت، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات