دسته مادربرد به بخش محصولات زومیت اضافه شد

چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر قصد خرید مادربرد دارید از این پس می‌توانید کامل‌ترین مجموعه مشخصات مادربرد را به همراه فروشندگان آن در بخش محصولات زومیت مشاهده کنید.
تبلیغات

به مرور و پس از پوشش تقریباً تمام قطعات الکترونیکی مهم کامپیوتری نوبت به مادربرد و اضافه شدن آن به بخش محصولات زومیت رسیده است. با توجه به ناقص بودن مشخصات فنی در اکثر منابع فارسی زبان، به‌روز نشدن بسیاری از مشخصات حتی در سایت سازنده و همچنین معرفی متفاوت مشخصات مادربردها در برندهای مختلف و نامفهوم بودن آن در پاره‌ای از محصولات، ما در زومیت تمام تلاش خود را برای ارائه کامل و دقیق اطلاعات به شما کاربران کرده‌ایم.

با توجه به اینکه بازار مادربرد در کشورمان عموماً در دست سه بازیگر مهم است ورود اطلاعات مادربرد ایسوس،‌ مادربرد گیگابایت و مادربرد MSI در اولویت قرار گرفت. سعی شده است مدل‌های بالارده و گیمینگ،‌ میان‌رده و پایین رده در این بخش پوشش داده شود.

تصاویر باکیفیت، بخش پرسش و پاسخ و نظرات در کنار ارائه‌ی فهرست فروشندگان انواع مادربرد همانند دیگر دسته‌ محصولات ارائه شده است؛ در صورتی که تجربه استفاده از هر یک از مادربردهای موجود در بخش محصولات زومیت را دارید لطفا با نوشتن تجربه خود و نقاط قوت و ضعف آن،‌ ما را در کمک به کاربران یاری کنید.

مشخصات فنی مادربرد در بخش محصولات

به‌زودی دسته محصول اندروید باکس، مودم و کتاب‌خوان نیز به بخش محصولات زومیت اضافه خواهد شد. شما چه دسته محصولی را برای ورود به این بخش پیشنهاد می‌دهید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات