گیگابایت از مادربرد گیمینگ B7 G1 Sniper رونمایی کرد

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
B1 G7 Sniper جدیدترین مادربرد گیمینگ گیگابایت برای پردازنده‌های نسل جدید اسکای‌لیک اینتل است که از تمامس پردازنده‌های نسل ششمی سری Core i پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

گیگابایت از جدید ترین مادربرد خود برای نسل جدید پردازنده های اینتل ملقب به Skylake ، پرده برداری کرد. این مادربرد با استفاده از چیپست Intel B150 Express و سوکت LGA1151 از تمامی پردازنده های نسل ششم سری Core i اینتل پشتیبانی می کند. این مادربرد اقتصادی،از دو شکاف PCI-Express نسل سوم با پشتیبانی از تکنولوژی Crossfire بهره می برد که به کاربران و گیمرهای این امکان را می دهد تا کارت های گرافیکی AMD خود را در حالت دوگانه با سرعت X16/X4 بر روی آن نصب کنند.سایر شکاف های موجود بر روی این محصول نیز شامل دو PCI-E X1 و PCI می‌شود.

چهار شکاف رم DDR4 نیز به کاربران این امکان را می دهد تا حداکثر 64GB رم تا فرکانس 2133 مگاهرتز در حالت Dual-Channel بر روی آن نصب کنند.برق رسانی به پردازنده مورد استفاده بر روی این مادربرد نیز توسط ورودی برق 8-PIN EPS و مدار تغذیه 7 فاز آن صورت میگیرد ، این مدار تغذیه انجام فرایندی هایی نظیر آورکلاک کردن پردازنده و استفاده طولانی مدت از سیستم را برای کاربران امکان پذیر می کند.

برای اتصال ابزار های ذخیره سازی، یک کانکتور M.2 32Gb/s و یک کانکتور SATA-Express 16Gb/s و هشت پورت ۶ گیگابایت بر ثانیه SATA تعبیه شده است.گیگابایت اهمیت ویژه ای به خروجی صوتی مادربرد داده است. AMP-Up انحصاری گیگابایت یک کدک 115 dBA SNR را با ایزوله سازی مدار ها، خازن های الکترولیتی مخصوص صدا و یک OPAMP با قابلیت تعویض، ترکیب کرده تا صوت تولید شده، کاملا شفاف باشد.دو پورت USB 2.0 DAC-UP برای اتصال هدست هایی که از USB برای اتصال استفاده می کنند تعبیه شده اند که با ارائه ی جریان الکتریکی پایدار، صدایی شفاف و بدون نویز به گوش می رسانند. تعداد پورت های USB 3.0 چهار عدد است که دو عدد از آن ها از پنل پشتی و دو عدد از آن ها از طریق هدر های برد در دسترس اند. بایوس دوگانه dual-UEFI و یک LED سبز رنگ که در طول برد و در نزدیکی جلوی آن نمای برد را دلنشین می کند، از دیگر امکانات این مادربرد خوش قیمت اند.این مادربرد به زودی با گارانتی آواژنگ در بازار ایران عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات