مانیتور هوشمند جدید سامسونگ از صدای فراگیر پشتیبانی می‌کند

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور M8 سامسونگ از نمای جلو
مانیتور سری M8 جدید سامسونگ به سیستم صوتی ۳۶۰ درجه و فناوری صدای فراگیر مجهز است.
تبلیغات

سامسونگ به دنبال رونمایی از مانیتورهای جدید خود در نمایشگاه CES 2024، ویژگی‌های جدیدی از مانیتور هوشمند M8 را از جمله ادغام با سیستم پوشیدنی و یک ارتقای صوتی معرفی کرد.

به گزارش اتاق خبر سامسونگ، نسخه‌ی جدید مانیتور هوشمند M8 با شماره‌مدل M80D، مشابه مانیتور هوشمند M8 (M80C) سال گذشته است؛ اما به لطف قابلیت 360 Audio (صدای ۳۶۰ درجه)، از فناوری صدای فراگیر پشتیبانی می‌کند.

وقتی گلکسی بادز یا سایر هدفون سامسونگ سازگار را با مانیتور خود از طریق بلوتوث جفت می‌کنید، می‌توانید هنگام پخش بازی‌ها، موسیقی، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی از صدای فراگیر مانیتور لذت ببرید.

نمای جلو و پشت مانیتور M8 سامسونگ روی میز

سری ارتقایافته‌ی مانیتور سامسونگ همچنین می‌تواند با ساعت هوشمند سامسونگ جفت شود و معیارهای تمرین را درحین تماشای فیلم‌های تمرینی، روی صفحه نمایش دهد.

مانیتور سامسونگ با سیستم‌عامل تایزن اجرا می‌شود و از تمام برنامه‌های محبوب پخش موسیقی و ویدیو پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین مجهز به هاب گیمینگ سامسونگ است که به شما امکان می‌دهد بازی‌ها را مستقیماً از فضای ابری (با پشتیبانی از سرویس‌های آمازون لونا، مایکروسافت ایکس باکس و انویدیا جی‌فورس نو) استریم کنید.

همچنین برای کلود گیمینگ (بازی‌های ابری) می‌توانید از لوازم جانبی طراحی‌شده مانند کنترلر بازی PDP Replay Midnight Blue استفاده کنید.

مانیتور M80D از دیگر قابلیت‌های پیشرفته از جمله ایرپلی ۲، دستیار صوتی الکسا، بیکسبی و گوگل، برنامه‌های Samsung Health و SmartThings Hub و سایر ویژگی‌های موجود در نمایشگرهای هوشمند سامسونگ پشتیبانی می‌کند.

ابعاد و اندازه مانیتور سامسونگ 32 اینچ مدل Smart Monitor M80D

قابلیت مولتی کنترل در مانیتور جدید کره‌ای‌ها، امکان ارسال تصاویر و متن از گلکسی بوک و گوشی‌ سامسونگ و تبلت‌ سامسونگ را فراهم می‌کند.

مانیتور ۳۲ اینچی جدید سامسونگ دارای پنل LCD (سری Q-LED) با وضوح 4K، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است و از فرمت +HDR10 و اسپیکرهای استریو پشتیبانی می‌کند و دارای یک درگاه micro HDMI 2.0، دو درگاه USB Type-C و دو درگاه USB Type-A است.

مانیتور همچنین به پایه‌ی قابل‌تنظیم برای ارتفاع و چرخش مجهز است از وب‌کم SlimFit با وضوح 1080p استفاده می‌کند.

قیمت مانیتور و تاریخ عرضه M80D هنوز اعلام نشده؛ اما انتظار می‌رود که قیمت آن مشابه مدل قبلی باشد که در ایالات متحده حدود ۷۰۰ دلار قیمت داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات