این نمایشگر ۵٫۵ اینچ باکیفیت مخصوص کیس کامپیوتر است

شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
صفحه نمایش 5.5 اینچی Phanteks برای کامپیوتر
Phanteks از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح بالا برای کیس کامپیوتر رونمایی کرد.
تبلیغات

Phanteks نمایشگرهای LCD ۵٫۵ اینچی خود را برای پیش‌فروش در سایت قرار داده است. این پنل‌ها برای بهبود هرگونه تنظیمات رایانه شخصی طراحی شده‌اند. صفحه‌نمایش مستقل IPS به‌عنوان «صفحه نمایش دوم نهایی» برای کامپیوتر در نظر گرفته می‌شود.

صفحه نمایش کوچک پنتکس دارای رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ است. از نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، ۴۲۰ نیت روشنایی را ارائه می‌دهد و ۹۹ درصد فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

این نمایشگر در یک شاسی قرار می‌گیرد که یادآور سیستم GPS مستقل است و تمپرد گلس دارد. Phanteks می‌گوید که این نمایشگر برای استفاده در داخل کیس یا خارج آن ایدئال است و چندین گزینه نصب از جمله آهنرباهای یکپارچه برای چسبیدن به فلز و پایه‌های جمع‌شونده برای آن ارائه می‌شود. همچنین می‌توان آن را در یک درگاه فن ۱۲۰ میلی‌متری نصب کرد.

گزینه «نمایشگر دوم» در بین علاقه‌مندان حداقل به اوایل دهه ۲۰۰۰ باز می‌گردد. برخی از اولین نمونه‌ها در محفظه‌های درایو ۵٫۲۵ اینچی قرار می‌گیرند و بیشتر در ارتباط با پروب‌های حرارتی برای نظارت بر دما استفاده می‌شوند.

این روزها، نورپردازی به اندازه عملکرد برای برخی مهم است و شکی نیست که تعدادی از علاقه‌مندان صفحه نمایش Phanteks را برای تکمیل تنظیمات RGB سنگین موجود خود انتخاب می‌کنند.

Phanteks یک برند معتبر در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر است و مسلماً بیشتر به‌خاطر کیس‌ها و منابع تغذیه شناخته می‌شود. تعدادی از کیس‌های این شرکت در لیست اخیر بهترین کیس‌های کامپیوتری برای سال ۲۰۲۳ از جمله Eclipse P600S، Evolv X و Enthoo Mini XL حضور داشتند.

کیت نصب این نمایشگر با کابل برق HDMI و SATA عرضه می‌شود و در رنگ‌های سفید یا مشکی دردسترس قرار دارد. قیمت مانیتور ۱۰۹٫۹۹ دلار تعیین شده است و انتظار می‌رود اولین دستگاه‌ها در پایان دسامبر (اوایل دی) ارسال شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات