مانیتورهای جدید ال جی رونمایی شدند؛ تلویزیون‌های هوشمند کوچک‌جثه

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
مطالعه 3 دقیقه
مانیتور ال جی 32SR50F و 27SR50F نمای جلو با ریموت
ال جی دو مانیتور هوشمند رونمایی کرده است که به اتصال کامپیوتر نیاز ندارند و از انواع سرویس‌های نرم‌افزاری پشتیبانی می‌کنند.
تبلیغات

ال‌جی مانیتورهای جدیدی با نام 32SR50F و 27SR50F را رونمایی کرد. این دو محصول که به‌ترتیب به صفحه‌نمایش ۳۱٫۵ اینچ و ۲۷ اینچ مجهزند، نیازی به اتصال به کامپیوتر ندارند.

ال‌جی در بیانیه‌ای که برای زومیت ارسال کرده است می‌گوید دو مانیتور HDR10 جدیدش از پنل IPS LCD استفاده می‌کنند، رنگ‌ها را طبیعی نشان می‌دهند و مبتنی‌بر نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل webOS هستند. به‌لطف این سیستم‌عامل می‌توانید به انواع سرویس‌های استریم فیلم و سریال دسترسی پیدا کنید.

پنل جلویی مانیتور ال جی 32SR50F و 27SR50F
مانیتور ال جی 32SR50F و 27SR50F بخش پشتی

هر دو مانیتور جدید ال جی وضوح Full HD (معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل)، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، دو اسپیکر پنج وات، ریموت‌کنترل و درگاه HDMI و USB 2.0 دارند.

مدل ۳۱٫۵ اینچ 32SR50F تا ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و تأخیرش به هشت میلی‌ثانیه می‌رسد. از طرفی، مدل ۲۷ اینچ 27SR50F با تأخیر ۱۴ میلی‌ثانیه تولید شده است و ۷۲ درصد از فضای رنگی NTSC را تحت پوشش دارد.

مانیتور ال جی 32SR50F و 27SR50F نمای سه رخ جلو
نیم رخ مانیتور ال جی 32SR50F و 27SR50F

ال‌جی می‌گوید دو مانیتور جدیدش به قابلیت LG Mood Music مجهزند که در نقش دی‌جی شخصی ظاهر می‌شود و با شناسایی سلیقه‌ی کاربر، فهرست موسیقی‌هایش را تنظیم می‌کند.

32SR50F و 27SR50F از نرم‌افزارهایی مثل مایکروسافت ۳۶۵ و گوگل کلندر بهره می‌گیرند و با فناور‌ی‌های ایرپلی ۲ و میراکست، محتوای صفحه را روی گوشی و دستگاه‌های دیگر پخش می‌کنند. به‌لطف پشتیبانی مانیتورهای ال‌جی از ThinQ Home، می‌توانید با آن‌ها وسایل هوشمند خانگی مثل یخچال را نیز کنترل کنید.

ال‌جی می‌گوید مانیتورهای جدیدش آذر امسال روانه‌ی آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آسیا و خاورمیانه می‌شوند. شروع عرضه‌ی این محصولات با بازار ایالات متحده خواهد بود. قیمت مانیتور ال جی مدل 27SR50F برابر با ۱۹۹٫۹۹ دلار است و قیمت مانیتور 32SR50F به ۲۹۹٫۹۹ دلار می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات