مایکروسافت وایت‌برد لمسی ۸۵ اینچ رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سرفیس هاب 2S نسل ۲ مایکروسافت از نمای جلو
نسل جدید سرفیس هاب 2S مایکروسافت صفحه‌نمایش ۸۵ اینچ لمسی دارد و از قابلیت‌های جذابی برای برگزاری کنفرانس پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

مایکروسافت پس از مدت‌زمانی طولانی، نسل دوم سرفیس هاب ۲ اس را که وایت‌بردی تعاملی است و به درد کسب‌و‌کارها می‌خورد، رونمایی کرد. به گفته‌ی مایکروسافت، نسل جدید سرفیس هاب 2S قبل از پایان ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. این سیستم قابلیت‌های جدیدی با محوریت سرویس مایکروسافت تیمز خواهد داشت.

نسل دوم Surface Hub 2S همچون نسل اول در مدل‌های ۵۰ اینچ و ۸۵ اینچ تولید می‌شود. سرفیس هاب 2S اولین وایت‌برد لمسی است که از Teams Rooms در سیستم‌عامل ویندوز پشتیبانی می‌کند.

سرویس Teams Rooms سرفیس هاب 2S نسل ۲ مایکروسافت

سرویس Microsoft Teams Rooms مخصوص برگزاری کنفرانس‌ است و با این هدف طراحی شده که کاربران بتوانند به‌جای استفاده‌ی جداگانه از دستگاه‌هایی مثل تلویزیون و وب‌کم، صرفا سراغ استفاده از یک دستگاه بروند. مایکروسافت می‌گوید Teams Rooms چینش‌های جدیدی برای تصویر شرکت‌کنندگان در کنفرانس‌های ویدیویی دارد، از حالت چت پشتیبانی می‌کند و یک‌سری قابلیت‌ها برای مدیریت کنفرانس ارائه می‌دهد.

مدل ۸۵ اینچ سرفیس هاب 2S مایکروسافت رونمایی شد
مدل ۸۵ اینچ سرفیس هاب 2S مایکروسافت رونمایی شد
مطالعه '3

مدل‌های قدیمی‌تر Surface Hub 2S که به Windows 10 Team Edition مجهز هستند می‌توانند در آینده سرویس Teams Rooms را دریافت کنند. مایکروسافت تا سال ۲۰۲۵ به پشتیبانی نرم‌افزاری از Windows 10 Team Edition ادامه خواهد داد.

مایکروسافت فعلا تاریخ عرضه‌ی دقیق و قیمت نسل دوم سرفیس هاب 2S را اعلام نکرده است. نسل اول این سیستم با قیمت پایه‌ی ۹٬۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات