مدل ۸۵ اینچ سرفیس هاب 2S مایکروسافت رونمایی شد

پنج‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
درکنار مدل ۵۰ اینچی مانیتور تعاملی مایکروسافت سرفیس هاب 2S، مدل ۸۵ اینچی آن نیز در سال آینده روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

تقریبا یک سال از زمان رونمایی مایکروسافت مانیتور سرفیس هاب ۲ می‌گذرد. سرفیس هاب ۲ درحقیقت، نسل بعدی نمایشگرهای تعاملی مایکروسافت است و به‌لطف بهره‌مندی از ویژگی‌های متعدد، می‌تواند شدیدا برای محیط‌های کاری مفید و پرکاربرد باشد. پس از گذشت زمانی نسبتا طولانی، بالاخره اطلاعات بیشتری درباره‌ی خانواده‌ی سرفیس هاب ۲ منتشر شده است.

سرفیس هاب 2X به‌عنوان مدل بالارده‌ی این خانواده به نمایشگر چرخشی مجهز است که تا سال آینده‌ی میلادی هم روانه‌ی بازار نخواهد شد. بااین‌حال بنابر اعلام مایکروسافت، علاقه‌مندان به سرفیس هاب ۲ اس لازم نیست تا آن زمان منتظر بمانند. ردموندی‌ها گفته‌اند تاریخ عرضه‌ی مدل ۵۰ اینچ سرفیس هاب ۲ اس ژوئن‌۲۰۱۹ (برابر با خرداد و تیر۱۳۹۸) تعیین شده است.

خبر مهم دیگر این است که مایکروسافت می‌خواهد مدل بزرگ‌تر سرفیس هاب ۲ را نیز دردسترس کاربران قرار دهد. بر‌این‌اساس، مدل ۸۵ اینچی این مانیتور سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد. مایکروسافت پیش‌تر، برای نسل اول سرفیس هاب چنین رویکردی اتخاذ کرده بود، بنابراین، خبر عرضه‌ی مدل ۸۵ اینچی سرفیس هاب ۲ اس چندان شگفت‌زده‌مان نکرد. قیمت مانیتور سرفیس هاب ۲ اس ۵۰ اینچی ۹,۰۰۰ دلار است. درضمن، کاربر می‌تواند بنابه‌ سلیقه‌ی خود با پرداخت ۱٬۵۰۰ دلار بیشتر، پایه‌ی متحرک آن را نیز تهیه کند.

سرفیس هاب 2 مایکروسافت / Microsoft Surface Hub 2

مایکروسافت ادعا می‌کند نمایشگرهای بزرگ سرفیس هاب ۲ اس دقتی در حدواندازه‌ی تبلت‌ها خواهند داشت. گفتنی است هریک از این نمایشگرها وضوحی بالاتر از 4K ارائه خواهند داد. درضمن، به‌لطف وجود پایه‌ی متحرک، کاربر می‌تواند سرفیس هاب ۲ اس را به‌راحتی به اتاق‌های مختلف منتقل کند.

افزون‌بر‌این‌ها، سرفیس هاب ۲ اس دوربینی با توانایی ضبط ویدئوی 4K دارد. این، یعنی امکان برقراری تماس‌های ویدئوئی باکیفیت را این محصول فراهم می‌کند. همچنین، این محصول به ۸ میکروفون در قسمت‌های مختلفش مجهز شده تا بتواند تمامی صداهای موجود در اتاق را به‌خوبی ضبط کند.

اگر جزو کسانی هستید که به قابل‌حمل‌بودن محصولات اهمیت زیادی می‌دهید، بهتر است بدانید مایکروسافت باتری اضافه‌ای با قیمت ۱٬۴۰۰ دلار برای این دستگاه عرضه می‌کند تا کاربر بتواند چند ساعت بدون وصل‌کردن سرفیس هاب ۲ اس به برق از آن بهره بگیرد. 

مایکروسافت در جریان برگزاری رویدادی ویژه در شهر نیویورک، به‌وضوح نشان داد سرفیس هاب ۲ اس می‌تواند امکان برقراری تماس ویدئویی چهارنفره را فراهم کند. درضمن، این مانیتور می‌تواند با لپ‌تاپ‌های سرفیس نزدیکش ارتباط برقرار کند و در نقش تخته‌سفید دیجیتال ظاهر شود.

سرفیس هاب 2 اس مایکروسافت / MICROSOFT SURFACE HUB 2S

با نگاهی کلی به این محصول متوجه می‌شویم سرمایه‌گذاری مایکروسافت در حوزه‌ی مانیتورهای تعاملی جواب داده و این شرکت توانسته محصول بسیار جذابی خلق کند. سرفیس هاب ۲ اس در نگاه اول بسیار کاربردی و دوست‌داشتنی به‌نظر می‌رسد و رنگ‌ها را با دقت بسیار فراوانی به‌نمایش می‌گذارد. کارشناسان فناوری معتقد هستند کیفیت تصاویر به‌نمایش‌درآمده در سرفیس هاب ۲ اس، بهتر از دیگر نمایشگرهای تعاملی موجود در بازار است. 

گرچه دستیابی به اطلاعات بیشتر درباره‌ی سرفیس هاب ۲ اس می‌تواند برای طرفداران مایکروسافت هیجان‌انگیز باشد، نباید فراموش کنیم بیشتر مردم منتظر انتشار جزئیات مربوط‌به سرفیس هاب ۲ ایکس هستند. مایکروسافت قبلا گفته بود دارندگان 2S می‌توانند دستگاهشان را ازطریق پردازنده‌ی کارتریجِ جداشدنی به 2X تبدیل کنند. این کارتریج در قسمت پایینی دستگاه قرار خواهد داشت.

به‌روزرسانی سرفیس هاب ۲ اس به سرفیس هاب ۲ ایکس نه‌تنها عملکرد کلی دستگاه را سریع‌تر می‌کند؛ بلکه امکان چرخش نمایشگر را هم برای آن فراهم می‌سازد. این قابلیت که مبتنی بر نرم‌افزار است، ظاهرا به‌صورت پیش‌فرض در داخل دستگاه‌های 2S وجود دارد و عجیب است که مایکروسافت از همان ابتدا آن را فعال نمی‌کند. گفتنی است تاکنون قیمت کارتریج مذکور اعلام نشده است. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی سرفیس هاب ۲ اس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات