مانیتور فوق‌عریض Legion R45w-30 لنوو با ابعاد ۴۴٫۵ اینچ و نرخ نوسازی ۱۷۰ هرتز معرفی شد

شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
مانیتور فوق عریض لنوو R45w-30
مانیتور جدید اولتراواید لنوو لیجن R45w-30 از نسبت‌ تصویر ۳٫۵:۱ و طراحی منحنی بهره می‌برد و ابعاد آن ۴۴٫۵ اینچ است.
تبلیغات

نمایشگر لنوو Legion R45w-30 با ابعاد ۴۴٫۵ اینچ معرفی شد. این محصول درواقع معادل دو مانیتور ۲۴ اینچی 2K است که سطحی عریض و یکپارچه را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

مانیتور لنوو از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند، وضوح آن ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و از نسبت تصویر ۳٫۵:۱ بهره می‌برد. گفتنی است نرخ نوسازی این محصول می‌تواند تا ۱۷۰ هرتز نیز افزایش یابد.

به گزارش گیزموچاینا، لنوو R45w-30 از طراحی منحنی بهره می‌برد و پایه‌ای بسیار مستحکم دارد. حداکثر زاویه‌ی دید این مانیتور در دو جهت افقی و عمودی ۱۷۸ درجه و کنتراست استاتیک و داینامیک آن به‌ترتیب ۳۰۰۰:۱ و ۸۰۰۰۰۰۰۰:۱ است. نرخ نوسازی این نمایشگر بین ۴۸ تا ۱۷۰ هرتز متغییر است و از ۱۲۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB و عمق رنگ ۸ بیتی پشتیبانی می‌کند.

حداکثر روشنایی مانیتور لنوو R45w-30 به ۵۰۰ نیت می‌رسد از از رابط USB C با امکانات کامل بهره می‌برد. این محصول امکان شاٰرژ معکوس با توان ۷۵ وات را ارائه می‌دهد و علاوه‌براین از درگاه‌های دیگری مثل DisplyPort و HDMI پشتیبانی می‌کند.

مانیتور R45w-30 از جدیدترین نسل پنل‌های ساخت BOE بهره می‌برد و پایه‌ی آن نیز قابل جابه‌جایی است؛ این یعنی می‌توان از مانیتور جدید لنوو در حالت افقی یا عمودی استفاده کرد. قیمت مانیتور جدید لنوو که از اواخر سال جاری وارد بازار می‌شود ۱۰۰۰ دلار تعیین شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات