مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچی و خمیده MSI G322C با نرخ نوسازی ۱۷۰ هرتز معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
MSI مانیتور گیمینگ خود موسوم به G322C را رونمایی کرد. این نمایشگر ۳۲ اینچی وضوح 1080p را ارائه می‌دهد و انحنای آن 1000R است.
تبلیغات

MSI مانیتور گیمینگ جدیدی به نام G322C را معرفی کرده است که از پنل خمیده‌ی ۳۲ اینچی VA بهره می‌برد. این محصول با انحنای 1000R، وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و نرخ نوسازی ۱۷۰ هرتز عرضه می‌شود. نرخ‌ تأخیر پاسخ‌گویی این نمایشگر نیز یک میلی‌ثانیه اعلام شده است و از نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱ نیز بهره می‌برد.

به‌گفته‌ی MSI، مانتیور G322C از ۸۹ درصد گستره‌ی رنگی AdobeRGB و حداکثر ۹۲٫۳ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 و ۱۱۶٫۴ درصد گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. این محصول از فناوری FreeSync Premium شرکت AMD نیز پشتیبانی می‌کند و درگاه DisplayPort و HDMI آن به‌ترتیب از نرخ ۱۷۰ و ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کنند. این شرکت یک درگاه صوتی ۳٫۵ میلی‌متری هم روی مانیتور گیمینگ خود تعبیه کرده؛ اما متأسفانه فاقد هاب USB است.

افزون‌براین، MSI از سیستم پروفایل CEC در مانیتور گیمینگ G322C استفاده کرده است؛ قابلیتی که به شما اجازه می‌دهد چند پروفایل با تنظیمات شخصی‌سازی‌شده برای مجموعه‌ای از دستگاه‌های مختلف ایجاد کنید که هرکدام با اتصال به دستگاه مدنظر، به‌طورخودکار شناسایی خواهد شد. اگر از حاشیه‌ی پایینی مانیتور ام اس آی صرف‌نظر کنیم، می‌توان گفت از طراحی بی‌حاشیه بهره می‌برد.

نکته‌ی دیگر اینکه مانیتور یادشده از پایه‌ی قابل جابه‌جایی استفاده می‌کند که می‌توان شیب و ارتفاع آن را تغییر داد. این شرکت هنوز جزئیات مربوط به قیمت نمایشگر گیمینگ جدید خود را اعلام نکرده است. در مقام مقایسه، قیمت مانیتور ۱۷۹٫۹۹Optix G24C دلار است؛ اما انتظار می‌رود این مدل جدید با قیمت گران‌تری روانه‌ی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات